تيم‌هاي بايرلورکوزن و وردربرمن در خانه مقابل بورسيامونشن گلادباخ و اشتوتگارت متوقف شدند.

هفته چهارم ليگ دسته اول فوتبال باشگاهي آلمان امروز (يکشنبه) با انجام 3 ديدار به پايان رسيد. در اولين مصاف بايرلورکوزن در ورزشگاه خانگي اش«باي آره نا» يک بر يک مقابل بورسيامونشن گلادباخ متوقف شد.

در اين ديدار هر دو گل در دقايق ابتداي نيمه اول زده شد. پس از آنکه پاتريک هرمان، هافبک تکنيکي گلادباخي ها در دقيقه 3 ميهمان را پيش انداخت، ميشل کادلچ در دقيقه 12 بازي را به تساوي کشاند. لورکوزن در دقيقه 70 صاحب ضربه پنالتي شد که آن را آندره شورله ، هافبک – مهاجم ملي پوش تيم نتوانست به گل تبديل کند.

در ديداري ديگر وردربرمن در «وزر» ورزشگاه خانگي اش برابر اشتوتگارت به تساوي 2 بر 2 رسيد. پس از آنکه مردان توماس شاف در دقايق 23 و 34 توسط کوين دبرين و زلاتکو يونوزويچ به گل رسيدند، به کسب بردي خانگي اميدوار شدند اما سفيد پوشان اشتوتگارت در نيمه دوم به بازي برگشتند و با گل هاي مارتين هارنيک 50 و کاکائو 81 يک امتياز حساس گرفتند. در دقيقه 88 هارنيک از زمين اخراج شد.

هوفن هايم نيز در آخرين جدال هفته 3 بر يک مقابل هانوفر پيروز شد. پس از آنکه ماتيو دلفيره در دقيقه 26 به اشتباه و به سود ميهمان هانوفري دروازه تيم خودي را باز کرد، فابيان جانسون 28، سجاد ساليهوويچ 82 و دانيل ويليامز 2+90 براي هوفن هايم گلزني کردند تا سه امتياز به حساب اين تيم واريز شود.

با انجام پيکارهاي اين هفته بايرن مونيخ با 12 امتياز و ميانگين گل زده 12+ صدرنشين است. اينتراخت فرانکفورت با همين تعداد امتياز و ميانگين گل زده 7+ در رده دوم قرار دارد. هانوفر نيز با 7 امتياز در پله سوم جاي گرفته است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)