پرسپولیس نیوز :  در هفته‌‎ای که گذشت، امیدهای پرسپولیس بهترین نتیجه در رده‌های پایه را با کسب پیروزی 8 بر یک کسب کردند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، شاگردان مجید نائینی بعد از آن پیروزی پر گل، امروز از ساعت 14 در زمین میلاد به مصاف تیم نیروی زمینی می‌روند.

بنابر اعلام مجید نائینی با موافقت علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، حسین کنعانی، امیر عابدزاده و فرشاد قاسمی سه بازیکنی که همراه بزرگسالان تمرین می‌کنند در این بازی نیز سرخپوشان امید را همراهی خواهند کرد.

این هفته تیم نونهالان پرسپولیس هم در بازی روز جمعه خود برابر تیم فولاد به تساوی بدون گل رضایت داد و نوجوانان و جوانان پرسپولیس هم به ترتیب با نتایج یک بر صفر و دو بر یک برابر پیکان و فولاد ناکام ماندند.

اللهیاری مربی تیم جوانان پرسپولیس درباره بازی این هفته تیم خود گفت: جو بسیار بدی در ورزشگاه شهر سالم وجود داشت. ناسزاهای تماشاگران به داور و ما، حرف اول این بازی بود. ما در حال حمله بودیم که داور مسابقه از شدت فحاشی برای 10 دقیقه بازی را قطع کرد که این مساله به تیم ما لطمه بدی زد. این بازی را در حالی واگذار کردیم که بازی در اختیار ما بود اما حریف از اندک فرصت خود استفاده کرد.

در حال حاضر تیم نوجوانان پرسپولیس هم منتظر روشن شدن وضعیت بازی خود برابر دارایی نوین است. در این بازی که به میزبانی حریف انجام شد، پزشک بر سر زمین حاضر نبود. بنابر اعلام رحیم یوسفی سرمربی نوجوانان، آنها با تاکید و خواست نماینده هیات فوتبال بازی را انجام دادند. منوط به آنکه موضوع در کمیته انضباطی بررسی شود.

یوسفی همچنین گفت: به ما گفته‌اند نتیجه بازی طبق قانون تغییر خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)