خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس با کسب یک پیروزی دیگر خود را در فاصله سه امتیازی صدر جدول حفظ کرد.

شاگردان فرامرز سلطانی روز جمعه در مصاف با تیم پیکان با سه گل؛ آهنی، دینی و رشنو سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا خود را در فاصله سه امتیازی سایپا، صدرنشین بازی ها حفظ کنند. نونهالان پرسپولیس جمعه آینده برابر راه آهن به میدان خواهند رفت.

این هفته نوجوانان پرسپولیس هم با تک گل امیر باصری بر استیل آذین غلبه کرد تا با یک بازی کمتر در مکان ششم جدول قرار بگیرد.

شاگردان سعید تهرانی نژاد جمعه آینده ساعت 16 در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان پارسیان هستند.

جوانان پرسپولیس هم این هفته با گل بابک خانی برابر داماش تن به تساوی دادند.

مجید پروین سرمربی تیم جوانان پرسپولیس درباره این بازی گفت: در نیمه دوم خیلی خوب بودیم ولی بد آوردیم. سه بار به تیر دروازه زدیم و دروازه بان داماش، دو، سه موقعیت خوب را جمع کرد. در این بازی یوسف ارج که گلزن برتر تیم ما است با وجود مصدومیت از نیمه دوم بازی کرد ولی به دلیل آسیب دیدگی در شرایط مطلوبی نبود. تیم فوتبال جوانان پرسپولیس روز پنجشنبه به مصاف تیم ارزش خواهد رفت.

و اما تیم امید های پرسپولیس در حالی که در سه بازی قبلی خود هفت امتیاز گرفته بودند، این هفته در مصاف با مقاومت با شکست 3 بر 2 روبرو شدند.

منوچهر عبدا…نژاد تیم خود را در حالی به مصاف حریف فرستاد که به دلیل آسیب دیدگی و محرومیت با مشکل کمبود بازیکن روبرو بود.

بهزور سلطانی مربی تیم در این ارتباط گفت: در این بازی پنج بازیکن امید که تیم بزرگسالان را همراهی می کنند در اختیار تیم نبودند. دو نفر از بچه ها هم دو اخطاره و سه نفر دیگر مصدوم بودند و این مساله مانع از ادامه نتایجی شد که در هفته های اخیر به دست آورده بودیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)