در آخرين شب از هفته ششم رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال آلمان «بوندس‌ليگا» اينتراخت فرانکفورت و ماينس بر فرايبورگ و ولفسبورگ غلبه کردند.

پيکارهاي اين هفته امروز (يکشنبه) با انجام 2 ديدار خاتمه يافت. در ورزشگاه «کومرس‌بانک» جايي که اينتراخت فرانکفورت در حضور 49 هزار نفر تماشاگرش به استقبال از فرايبورگ شتافت، برد 2 بر يک ميزبان ثبت شد.

در اين جدال که نيمه نخست آن بدون گل به اتمام رسيد، ابتدا ميهمان به برتري رسيد. ماکس کروزه، ‌هافبک هجومي فرايبورگ در دقيقه 50 با ضربه‌‌اي محکم گلزني کرد. اما آلکساندر ماير، هافبک تکنيکي و 29 ساله فرانکفورتي‌ها در دقايق 67 و 73 گلزني کرد تا تيمش از باخت به بردي ارزشمند برسد.

اين سومين باخت فصل 2013-2012  در مدت 6 هفته سپري شده براي ولفسبورگ بود. براي ماينس دياس 26 و اسلاتزي 37 گلزني کردند.

در جدول رده‌بندي بايرن مونيخ با 18 امتياز صدرنشين است. اينتراخت فرانکفورت و بورسيادورتموند به ترتيب با 16 و 11 امتياز در پله دوم و سوم جدول قرار دارند.

آستون‌ويلا و وست‌بروم امتيازات را تقسيم کردند

 آستون‌ويلا و وست‌برومويچ‌‌آلبيون امتيازات را تقسيم کردند تا صد و پنجاه و نهمين ديدار دو تيم برنده نداشته باشد.

  پيکارهاي هفته ششم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال انگليس امروز (يکشنبه) با يک ديدار ادامه يافت که با تساوي يک بر يک دو تيم به پايان رسيد.

در 45 دقيقه دوم ابتدا ميهمان به گل رسيد. در دقيقه 52 شين لونگ، مهاجم ايرلندي توانست دروازه ويلايي‌ها را فرو ريزد و تيمش را پيش اندازد. اما ميزبان دقيقه 81 با گلي که دارن بنت به ثمر رساند، به بازي برگشت و از شکست گريخت.

آستون‌ويلا با اين نتيجه 5 امتيازي شد و در رده پانزدهم جدول باقي ماند. وست‌برومويچي‌ها نيز با 11 امتياز در پله ششم جاي گرفتند. در جدول رده‌بندي چلسي با 16 امتياز صدرنشين است. اورتون و منچستريونايتد نيز به ترتيب با 13 و 12 امتياز در پله دوم و سوم جاي دارند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)