هواداران فوتبال تساوی سپاهان در دو بازی دوستانه برابر رقبایی که نتایج ضعیفی مقابل سپاهان کسب کردند را سوژه خود کرده اند.

سپاهان اصفهان در آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از شروع لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک به تساوی ۲ بر ۲ رسید. شاگردان نویدکیا چندی پیش هم مقابل مس رفسنجان در یک بازی دوستانه به تساوی رسیدند؛ این در حالی است که در لیگ برتر سپاهان هر دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان را با گل های زیاد شکست داده بود.

ناظران که پیش از این دو برد سپاهان را مشکوک تلقی کردند با تساوی زردپوشان مقابل این دو تیم در بازی های دوستانه معتقدند نتایج دو بازی سپاهان در لیگ برتر مقابل این دو تیم طبیعی و عادی نبوده است و ظاهرا بازی دوستانه برای این دو تیم اهمیت بیشتری دارد که مس رفسنجان و آلومنیوم جدی تر بازی کرده و به تساوی رسیده اند!

در هر دو بازی سپاهان مقابل آلومینیوم و مس رفسنجان گلهای عجیبی به ثمر رسید و خط دفاعی و دروازه بانان دو تیم اشتباهات عجیبی مرتکب شدند و در بعضی صحنه ها تماشاگر گلزنی سپاهان بوده و حتی به مهاجمان این تیم پاس گل هم دادند. سپاهان به آلومینیوم ۶ گل و به مس رفسنجان ۵ گل زده بود اما با وجود مشکوک خواندن برخی اشتباهات از سوی مربیان تیم کمیته انضباطی و اخلاق به این مسئله توجهی نکردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)