هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا روز سه شنبه در گروههای چهارگانه دنبال شد و در یکی از مهمترین آنها رئال مادرید مقابل یوونتوس به تساوی دست یافت.

به گزارش ایرنا، در گروه دوم این رقابتها یوونتوس و رئال مادرید به مصاف هم رفتند که ابتدا آرتور ویدال در دقیقه 42 از روی نقطه پنالتی یونتوس را پیش انداخت تا این تیم پیروز نیمه اول این دیدار باشد. در نیمه دوم کریستیانو رونالدو در دقیقه 52 و گرت بیل در دقیقه 60 برای رئال گلزنی کردند. گل تساوی یونتوس را نیز فرناندو لورینته در دقیقه 65 وارد دروازه حریف کرد تا امتیاز این دیدار میان دو تیم تقسیم شود.

همچنین در دیگر دیدار این گروه اف سی کپنهاگن دانمارک مقابل گالاتاسرای ترکیه با یک گل به برتری رسید. تک گل این دیدار را دانیل براتن در دقیقه ششم نیمه اول وارد دروازه حریف کرد.

در جدول رده بندی گروه دوم رئال مادرید با 10 امتیاز صدر شین است و تیم های گالاتاسرای و اف سی کپنهاگ با چهار امتیاز در جایگاه دوم و سوم هستند. یوونتوس نیز با سه امتیاز در قعر جدول این گروه است.

دو تیم صدر نشین هر گروه به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان صعود می کنند و تیم سوم نیز راهی لیگ اروپا می شود.

گروه یک:

………..

در این گروه، تیم شاختار دونتسک اوکراین میزبان بایر لورکوزن آلمان بود و رئال سوسیداد اسپانیا به مصاف منچستر یونایتد انگلیس رفت که دو دیدار در پایان 90 دقیقه تلاش بازیکنانشان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در جدول رده رده بندی این گروه منچستر یونایتد با هشت امتیاز صدر نشین است و تیم های بایر لورکوزن با هفت و شاختار با پنج امتیاز در جایگاه های دوم و سوم هستند.

**گروه 3:

در گروه سوم این رقابت ها دو دیدار برگزار شد و طی آنها تیم المپیاکو برابر بنفیکا به پیروزی رسید و دیدار تیم های پاری سن ژرمن و اندرلشت به تساوی انجامید.

دیدارتیم های پاری سن ژرمن و اندرلشت بلژیک به تساوی یک بریک انجامید. دراین دیدار زلاتان ابراهیموویچ دردقیقه 70برای پاری سن ژرمن و دی زیو در دقیقه 68 برای اندرلشت گلزنی کردند.

دردیگردیداراین گروه المپیاکویونان با یک گل بنفیکای پرتغال را مغلوب کرد.کنستانتینوس مانولاس در دقیقه 13 تک گل این بازی را به ثمر رساند.

در جدول رده بندی این گروه پاری سن ژرمن با 10 امتیاز ، المپیاکو با 7 ، بنفیکا با 4 و اندرلشت با یک امتیاز در رده های اول تاچهارم ایستاده اند.

** گروه 4

تیم های فوتبال بایرن مونیخ آلمان و منچسترسیتی انگلیس روز سه شنبه به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

در گروه چهارم این رقابتها تیم فوتبال بایرن مونیخ با یک گل برابر میزبان خود ویکتوریا پلژن جمهوری چک به پیروزی رسید.

تک گل این دیدار را ماریو ماندژوکیچ در دقیقه 65 به ثمر رساند.

در دیگر دیدار نیز تیم فوتبال منچسترسیتی با نتیجه پرگل پنج بر دو مهمان خود زسکا مسکو را از پیش رو برداشت.

دراین دیدار سرخیو آگوئرو در دقایق سه (از روی نقطه پنالتی) و 20 و آلوارو نگردو در دقایق 30 ، 51 و 90 برای منچسترسیتی گلزنی کردند و گلهای زسکامسکو را نیز سیدو دومبیا در دقایق 45 (از روی نقطه پنالتی) و 71 به ثمر رساند.

دراین گروه بایرن مونیخ با 12 امتیاز از چهار بازی در صدر جدول قرار گرفت ، منچسترسیتی با 9 امتیاز دوم است و زسکا مسکو با سه امتیاز و ویکتوریا پلژن بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

این مسابقات امشب با هشت دیدار در گروههای پنج تا هشت دنبال می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)