رقابت های لیگ فوتبال قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری هشت دیدار در چهار گروه در کشورهای مختلف دنبال شد.

پرسپولیس نیوز، تیم فوتبال منچستر سیتی چهارشنبه شب با تحمل شکست سه بر یک در خانه آژاکس با خطر خروج زودهنگام از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برای دومین سال پیاپی روبرو شد.

رئال مادرید نیز نتیجه ای بهتر از شکست دو بر یک در مقابل بوروسیا دورتموند قهرمان آلمان به دست نیاورد ولی ژوزه مورینیو سرمربی این غول فوتبال اروپا به صعود شاگردانش امیدوار است .

سیتی قهرمان انگلیس در حالی پا به میدان مسابقه گذاشت که سخت در صدد کسب نخستین پیروزیش در مرحله گروهی بود و پس از آنکه با گل ˈ سمیر نصری ˈ جلو افتاد به گرفتن سه امتیاز این بازی امیدوارتر شد.

اما سه گل ˈ سیم دو جونگ ˈ ، ˈ نیکلاس مویساندر ˈ و ˈ کریستین اریکسن ˈ برای آژاکس در آمستردام، امید انگلیسی ها بر باد رفت و آنها در قعر جدول گروه چهار قرار گرفتند.

آژاکس پس از نخستین پیروزی خانگی خود در برابر حریف انگلیسی از سال 1980 در مکان سوم جای گرفت و سیتی را با تنها امتیازش از سه بازی به قعر جدول فرستاد.

اما رئال مادرید در دیگر دیدار این گروه مقابل دورتموند همچون سیتی متحمل شکست شد ولی امید زیادی به صعود دارد.

سیتی اکنون شش امتیاز با دورتموند صدرنشین ، پنج امتیاز با رئال و دو امتیاز با آژاکس فاصله دارد و ممکن است نیاز به کسب پیروزی در هر سه دیدار باقیمانده اش داشته باشد.

اما مالاگا تیم تازه وارد اسپانیایی به لیگ قهرمانان اروپا بازهم شگفتی ساز شد چرا که توانست ا ث میلان یکی از پر افتخارترین تیمهای لیگ قهرمانان را یک بر صفر در خانه اش مغلوب کند و ˈ ماسیملیانو الگری ˈ سرمربی باشگاه اتیالیایی را برای خروج تحت فشار قرار دهد.

نتایج این دیدار ها که در شهر های آپورتو پرتغال ، زاگرب کرواسی ، لندن انگلیس ، مون پلیه فرانسه، آمستردام هلند، دورتموند آلمان ، مالاگا اسپانیا و سن پترزبورگ روسیه برگزار شد، به شرح زیر است :

*گروه یک

پورتو3  دینامو کی اف 2

دینامو زاگرب صفر پاری سن ژرمن 2

*گروه دو

آرسنال  صفر شالکه صفر چهار 2

مون پلیه  1 المپیاکوس 2

*گروه سه

آژاکس 3 منچستر سیتی 1

– بوروسیا دورتموند 2 رئال مادرید 1

*گروه چهار

مالاگا 1 آث میلان صفر

زنیت سن پترزبورگ 1 اندرلخت صفر

دیدارهای چهار گروه دیگر لیگ قهرمانان بیست و چهار ساعت زودتر برگزار شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)