سپاهان در دیدار دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الغرافه قطر شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سپاهان از ساعت 19:45 به مصاف الغرافه قطر رفت.

این دیدار در نهایت با شکست 3 بر یک به سود الغرافه به پایان رسید. در این دیدار علی احمدی 13 برای سپاهان و جبرئیل سیسه 17 و 58 و مجدی 92 برای الغرافه گلزنی کردند.

سیسه و نِه‌نِه 2 بازیکن فرانسوی الغرافه نقش بسزایی در بازی الغرافه داشتند و بارها با حرکت های خود روی دروازه نماینده ایران خطر ساز شدند.سپاهان در دقیقه 83 توسط محمد غلامی به گل رسید که داور اعتقاد داشت مهاجم سپاهان خطا کرده و این گل را مردود اعلام کرد.

با این شکست سپاهان 3 امتیازی ماند و الغرافه نیز 3 امتیازی شد با توجه به این نتیجه نماینده ایران صدر را از دست داد و به رده سوم جدول سقوط کرد. داور کره ای این مسابقه لی مین هو  به لورانس کوایه، فهد الشماری و قاسم برهان از الغرافه و علی احمدی و احسان حاج صفی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

در دیگر مسابقه  تیم فوتبال استقلال توانست در ورزشگاه آزادی العین را شکست دهد. این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

 در دقیقه 65 جی لویید ساموئل مدافع سیه چرده استقلال توانست با یک ضربه زیبا دروازه العین را باز کند. در ادامه مسابقه بار دیگر در دقیقه 73 توسط فرهاد مجیدی استقلال به گل دوم رسید.

درحالی که داور بازی سوت پایان نیمه اول را زد امیر قلعه نویی به شدت و با حالت عصبانیت به آرش برهانی که روی نیمکت بود اعتراض کرد. هیچکس دلیل اعتراض و واکنش سرمربی استقلال به مهاجم این تیم را متوجه نشد اما حمید بابازاده و میرشاد ماجدی برهانی را به گوشه ای دیگر بردند و مهاجم استقلال با سرعت به داخل رختکن رفت.  این درحالی است که آرش برهانی در دیدار گذشته استقلال مقابل تراکتورسازی از بازی اخراج شد و ناراحتی سرمربی این تیم را در پی داشت.

این مسابقه حماشی تاسف برانگیز دیگری نیز داشت که از آن جمله می توان گفت تماشاگران آبی از دقیقه 1 مسابقه شورع به سر دادن شعار های توهین آمیز علیه تیم ایرانی پرسپولیس کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)