تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با غلبه بر حریف خود جایگاهش در رده دوم جدول رده بندی لالیگا را تثبیت کرد.

فارس، هفته بیست‌و‌پنجم لالیگا اسپانیا با انجام 3 بازی دیگر پیگیری شد و در مهم‌ترین بازی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون میزبان اسپانیول بود که بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید.

در این دیدار رادامل فالکائو توانست در دقیقه 38 از روی نقطه پنالتی اتلتیکو مادرید را یک بر صفر پیش اندازد و نیمه اول با همین نتیجه و نیز اخراج گابی بازیکن اتلتیکو به پایان رسید. در نیمه دوم نیز گلی رد و بدل نشد تا شاگردان دیه‌گو سیمئونه با 56 امتیاز ضمن حفظ فاصله 12 امتیازی با بارسلونای صدرنشین، جایگاه خود در رده دوم جدول رده بندی لالیگا را تثبیت کنند.

در مسابقات دیگر نیز سلتاویگو 2 بر یک بر گرانادا غلبه کرد و رایو والکانو 2 بر یک مغلوب مهمان خود وایادولید شد.

در آخرین بازی امشب نیز از ساعت 23:30 تیم فوتبال رئال بتیس با غلبه بر مهمان خود به رده هفتم جدول رده بندی لالیگا صعود کرد.

 در آخرین بازی شب گذشته از هفته بیست‌و‌پنجم لالیگا اسپانیا از ساعت 23:30 رئال بتیس به مصاف مالاگا رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود بتیس به پایان رسید.

گل نخست رئال بتیس در دقیقه اول مسابقه توسط جورج مولینا به ثمر رسید و در دقیقه 28 نیز پدرو آلوارز گل دوم بتیس را به ثمر رساند. در دقیقه 45 نیز پابن گل سوم را برای بتیس زد تا مالاگا عنوان بهترین خط دفاع لالیگا را تحویل اتلتیکو و رئال مادرید بدهد.

در نیمه دوم به جز صحنه اخراج ایگناسیو کاماچو در دقیقه 63 از تیم مالاگا اتفاق دیگری رخ نداد تا بتیس با نتیجه 3 بر صفر بر مهمان خود غلبه کند.

مالاگا با این شکست 42 امتیازی باقی ماند و بتیس با این برد 39 امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده بندی لالیگا صعود کرد.

 در جدول رده‌ بندی لالیگای اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا با 68 امتیاز صدرنشین است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)