تیم فوتبال استقلال با پیروزی خارج از خانه مقابل فجر صدرنشینی خود را در شیراز تثبیت کرد.

  •  
  •  
  •  

فارس، دیدار تیم های فجر سپاسی و استقلال از ساعت 14:30 در ورزشگاه حافظیه و با حضور بیش از 14 هزار تماشاگر برگزار شد.

این دیدار در حالی برگزار شد که در نیمه اول فجرسپاسی از لحاظ مالکیت نسبت به شاگردان قلعه نویی برتری داشت اما روی حرکت فرزاد حاتمی استقلال موفق به دریافت پنالتی شد که جواد نکونام در دقیقه 40 دروازه حریف را باز کرد. فجری ها دو بار با دروازه بان استقلال تک به تک شدند که هر دو بار توپ را از دست دادند.

 

در نیمه دوم در دقیقه 49 توسط فرزاد حاتمی به گل رسیدند. در ادامه سیاوش اکبرپور روی حرکت جباری در دقیقه 64 گل سوم آبی پوشان را به ثمر رساند.  درست 6 دقیقه بعد فرزاد حاتمی با یک ضربه پای چپ چهارمین گل استقلال و دومین گل خود را در دقیقه 72 به ثمر رساند.

آرش برهانی در دقیقه ۹۰+۱ گل پنجم آبی پوشان را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به پایان برسد.

استقلال تا قبل از این دیدار 49 امتیاز داشت و سپاسی نیز 33 امتیازی بود و در جایگاه دهم حضور داشت.شاگردان قلعه‌نویی با این پیروزی 52 امتیازی شده و با تفاضل 20+ صدرنشینی خود را تثبیت کردند.

 

فولاد در دقیقه ۹۳ شکست‌ناپذیر ماند/ ملوان جای پرسپولیس را گرفت
دیدار دو تیم ملوان و فولاد خوزستان از ساعت 15:15 در ورزشگاه تختی انزلی و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر برگزار شد. این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

لوسیانو پریرا در دقیقه 16 و سروش رفیعی در دقیقه  93 برای فولاد گلزنی کردند. پژمان نوری هم در دقیقه 28 و جلال رافخایی در دقیقه 55  از روی نقطه پنالتی گل‌های ملوان را به ثمر رساند.

فولاد خوزستان پیش از این مسابقه در 17 بازی متوالی شکستی نداشت و در این دیدار هم در دقیقه 93 گل مساوی را به ثمر رساند. با این مساوی فولاد 46 امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند و ملوان هم با 36 امتیازی به رده ششم صعود کرد و جای پرسپولیس را گرفت.

 
برتری سایپا مقابل پیکان / شاگردان فیروز کریمی به سقوط نزدیک‌تر شدند
در ادامه هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال تیم پیکان برای اولین بار در لیگ در ورزشگاه پیکانشهر میزبان سایپا بود. این بازی از ساعت 15:30 آغاز شد. دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند.
در 45 دقیقه دوم وحید حیدریه 66 برای پیکان گلزنی کرد و در ادامه کاوه رضایی 75 و سعید دقیقی 80 گل‌های سایپا را به ثمر رساندند تا شاگردان مجتبی تقوی با این 3 امتیاز به رده نهم رسید و پیکان نیز 23 امتیازی در رده پانزدهم باقی ماند.
قضاوت این دیدار برعهده محسن قهرمانی بود.
 
پیروزی مس و آلومینیوم برابر حریفان در نیمه اول
دو دیدار همزمان از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 در اصفهان و آبادان آغاز شد.
دو تیم فوتبال ذوب‌آهن و مس کرمان از ساعت 16 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و در حضور حدود 1500 تماشاگر آغاز شد که نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود مس به پایان رسید. مصطفی شجاعی در دقیقه 15 برای مس گلزنی کرد.

در دیگر دیدار دو تیم نفت آبادان و آلومینیوم در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که میثم مجیدی در دقیقه 18 برای آلومینیوم هرمزگان گلزنی کرد.

 
پیروزی مس مقابل ذوب‌آهن/ تقسیم امتیاز در آبادان
در ادامه هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال تیم‌ مس به برتری دست یافت و دیدار آلومینیوم و صنعت نفت با تساوی به پایان رسید.
 2 دیدار همزمان از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 در اصفهان و آبادان آغاز شد.
دو تیم ذوب‌آهن و مس کرمان از ساعت 16 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و در حضور حدود 1500 تماشاگر آغاز شد که در پایان مس توانست 2 بر یک به برتری برسد. مصطفی شجاعی در دقایق 15 و 84 برای مس گلزنی کرد. سپهر حیدری در دقیقه 47 تک گل ذوب آهن را به ثمر رساند.
در دیگر دیدار دو تیم نفت آبادان و آلومینیوم در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که میثم مجیدی در دقیقه 18 و میلاد میداودی 72 برای آلومینیوم هرمزگان گلزنی کرد. والری آلکسانیان در دقیقه 59 و حسین بغلانی در دقیقه 85 گل‌های نفت را به ثمر رساندند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)