جمعه 14 فروردین (23:18) 

مرجع خبری پرسپولیس: هفته سی و یکم رقابتهای فوتبال لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که تیم های استقلال و ذوب آهن با پیروزی برابر حریفان خود همچنان شانه به شانه یکدیگر برای قهرمانی تلاش می کنند و پرسپولیس با شکست برابر صبا دو پله در جدول سقوط کرد.


استقلال با شکست 3 بر صفر ملوان و ذوب آهن با برتری 2 برصفر مقابل پیام مشهد کماکان با 61 و 60 امتیاز تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور هستند. در این هفته مس کرمان با برتری مقابل راه آهن 52 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول رده بندی تثبیت کرد.

صبای قم دیگر تیم فاتح دیدارهای هفته سی و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بود که با شکست 2 برصفر پرسپولیس جای این تیم را در رده چهارم جدول گرفت. سپاهان با توقف در دیدار مقابل داماش 49 امتیازی شد و به لطف داشتن تفاضل گل بهتر نسبت به تیم پرسپولیس در رده پنجم جدول باقی ماند.

پرسپولیس به دنبال شکست برابر صبای قم به رده ششم نزول کرد…

 

تا از جمع تیم‌های بالای جدول فاصله بگیرد. پایین‌تر از این تیم، فولاد و پیکان ایستاده‌اند که تقابل‌شان در هفته جاری به برتری یک برصفر سرخپوشان خوزستانی انجامید.

مقاومت، سایپا و راه آهن تیم‌های بازنده هفته سی و یکم لیگ برتر بودند اما کماکان در رده بندی نهم تا یازدهم جدول باقی ماندند. پاس همدان یکی از تیم‌های موفق هفته سی و یکم بود که توانست با برتری برابر مقاومت سپاسی شیراز 38 امتیازی شده و به رده دوازدهم جدول رده بندی صعود کند.

در انتهای جدول برق شیراز با 24 امتیاز قعرنشین است و بالاتر از خود داماش 27 امتیازی و پیام 29 امتیازی را می بیند. این هفته استقلال اهواز به لطف برتری 3 بریک مقابل سایپا 31 امتیازی شد و از منطقه خطر فاصله گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)