تیم فوتبال پرسپولیس شرایط کاملا مشابه با فصل گذشته در لیگ برتر فصل جاری دارد.

سرخپوشان پایتخت در حالی به قهرمانی در فصل گذشته رسیدند که شروع فصلی مشابه با وضعیت فعلی خود داشتند. دو تساوی پرسپولیس در هفته‌های هشتم و نهم لیگ برتر امسال باعث سکته در نتایج پرسپولیس شده است اما مقایسه آن با فصول گذشته نشان دهنده ثبات فرمول قهرمانی این تیم در یک سوم ابتدایی فصل جاری دارد.

پرسپولیس در لیگ بیست و دوم ۱۵ امتیاز از هشت بازی ابتدایی خود داشت. این تیم امسال هم ۱۸ امتیاز کسب کرد که یک امتیاز با تصمیم کمیته انضباطی به دلیل ادعای تخلف از آئین نامه قراردادها کسر شد.

پرسپولیس در امر گلزنی هم آمار خیلی بهتری نسبت به مدت مسابقات فصل گذشته دارد. سرخپوشان ۱۱ گل زده دارند اما فصل قبل فقط هشت گل زده در هشت بازی خود داشته‌اند. سرخ‌ها از لحاظ آماری نتایج به مراتب قابل قبول تری را گرفته‌اند اما آنچه برای هواداران این تیم حاشیه اطمینان ایجاد نکرده است نتایج سایر رقیبان در مسیر قهرمانی فصل جاری است.

یحیی گل محمدی چاره‌ای جز بهبود عملکرد تیمش با توجه به رقابت تنگاتنگی که در جدول ایجاد شده است، ندارد. پرسپولیس برای جبران امتیازات از دست رفته باید از سد حریفان جدی خود نظیر سپاهان اصفهان و استقلال بگذرد تا جهشی بزرگ در جدول پیدا کرده و از عنوان قهرمانی‌های خود دفاع کند.

جدول هفته هشتم لیگ بیست و دوم:

جدول پس از 8 بازی لیگ بیست و سوم:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)