گام بلند مدافع عنوان قهرمانی و صعود صبای قم و داماش گیلان

مرجع خبری پرسپولیس : در پايان نخستين روز بازي‌هاي مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي فوتبال، تيم‌هاي پرسپوليس، شهرداري ياسوج، صبا و داماش با پيروزي بر حريفان خود به مرحله يك چهارم نهايي صعود كردند.

 

دورخيز ياران استيلي براي شهرآورد حذفي

تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و ذوب آهن در چارچوب مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي فوتبال از ساعت 14 و 30 در اصفهان به مصاف هم رفتند.

در پايان اين سرخ‌پوشان تهراني بودند كه با نتيجه 3 بر 2 از سد حريف اصفهاني خود گذشتند تا اولين تيمي باشند كه به مرحله يك چهارم نهايي اين جام پا گذاشته است. گل‌هاي اين بازي را فرشيد طالبي در دقيقه 7 و سيد محمد حسيني در دقيقه 56 براي ذوب آهن و مازيار زارع در دقايق 17 و 78 و اميرحسين فشنگچي در دقيقه 60 براي پرسپوليس به ثمر رساندند. همچنين در اين ديدار حسين ماهيني و هوگو ماچادو از ذوب آهن و ممدو تال و جواد كاظميان از پرسپوليس از داور كارت زرد گرفتند. پرسپوليس با اين پيروزي بايد منتظر نتيجه ديدار دوشنبه استقلال و مهر كرج باشد تا در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي با برنده آن ديدار بازي كند كه اين مساله احتمال برگزاري شهرآورد را در جام حذفي بيشتر كرد.

 

 

* سياه‌جامگان يك – شهرداري ياسوج 2

تيم‌ فوتبال شهرداري ياسوج موفق شد با پيروزي 2 بر يك بر سياه‌جامگان به مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي فوتبال راه ‌پيدا كند. گل‌هاي اين ديدار را صمد اكبري (62) و مقداد قباخلو (77) براي شهرداري ياسوج و مهدي هاشمي نسب (90) براي سياه‌جامگان به ثمر رساندند. شهرداري ياسوج بايد در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي با برنده ديدار نفت آبادان و فولاد ديدار كند.

 

* مس سرچشمه 4 – صباي قم 5

ديدار تيم‌هاي فوتبال صبا و مس سرچشمه كه در پايان 120 دقيقه بازي بدون گل پايان يافته بود، در نهايت و در پايان يك ديدار نفس گير و ماراتن‌گونه با نتيجه 5 بر 4 در ضربات پنالتي به سود صباي قم به پايان رسيد. صبا در مرحله يك چهارم نهايي بايد به مصاف برنده ديدار مس كرمان و فجر سپاسي برود.

 

* ماشين‌سازي تبريز يك – داماش گيلان 2

ديدار تيم‌هاي فوتبال داماش گيلان و ماشين‌سازي تبريز در چارچوب مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي كه در پايان 90 دقيقه قانوني به تساوي يك بر يك انجاميده بود در نهايت با نتيجه 2 بر يك به سود نماينده گيلان به پايان رسيد. گل‌هاي اين ديدار را محسن دلير در دقيقه 23 براي ماشين‌سازي و محمدرضا مهدوي در دقيقه 89 و مصطفي حاجتي در دقيقه 104 براي داماش به ثمر رساندند. داماش با اين پيروزي بايد در مرحله يك چهارم نهايي با برنده بازي ابومسلم و شاهين بوشهر ديدار كند.

 

برنامه ساير ديدارهاي مرحله يك چهارم جام حذفي كه دوشنبه برگزار مي‌شوند به اين شرح است:

** دوشنبه هفتم آذر

* ابومسلم مشهد ـ شاهين بوشهر ، ساعت 14، ورزشگاه تختي مشهد

داوران: رسول رهبرفام – سعيد قاسمي – سخاوت سليمان نژاد – رضا عادل – ناظر: حاتم بک پور

* مس كرمان ـ فجرسپاسي، ساعت 14، ورزشگاه باهنر كرمان

داوران: رضا کرمانشاهي – حميد نظري – عليرضا ايلدروم – جمشيد محمدي – ناظر: ابراهيم ميرزابيگي

* صنعت نفت آبادان ـ فولاد خوزستان، ساعت 14:30 ، ورزشگاه تختي آبادان

داوران: محسن ترکي – رضا سخندان – غلام آموزگار – البرز حاجي پور – ناظر: عبداله باعزم

* استقلال ـ مهر كرج، ساعت 16:15، ورزشگاه آزادي تهران

داوران: يداله جهانبازي – حميد غمزه – سجاد طوري – محمدرضا فغاني – ناظر: ابوطالب طاهريان

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)