خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی صنعت ساری گفت: نتیجه بازی دوستانه با پرسپولیس برایم اهمیت ندارد و می‌خواهم که بازیکنانم تجربه خوبی مقابل تیم‌های بزرگ کسب کنند.

تیم صنعت ساری برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه از ساعت 14 در ورزشگاه درفشی‌فر تهران بازی تدارکاتی و دوستانه‌ای را مقابل تیم لیگ برتری پرسپولیس تهران برگزار می‌کند.

سرمربی صنعت ساری در این باره در شهرستان ساری با تائید این خبر گفت: برای آمادگی بدنی و هماهنگی بیشتر بازیکنان تصمیم گرفتیم که با یکی از باشگاه‌های باسابقه و مطرح فوتبال کشور بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

شبیر لطفی بیان داشت: پرسپولیس از باشگاه‌های قدیمی فوتبال کشور است که هر تیمی آرزو دارد که در برابر بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش این تیم بازی کند.

وی افزود: این بازی تدارکاتی می‌تواند بسیاری از مشکلات تیم را برای نیم فصل دوم برطرف کند زیرا بازیکنانم به خوبی در مقابل بازیکنان بزرگ محک خواهند خورد.

سرمربی صنعت ساری تصریح کرد: در فصل نخست از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم که بازیکنان به آن صورت نتوانستند انتظارات کادر فنی را برآورده کنند.

لطفی گفت: تیم پرسپولیس هم در فصل جاری مشکلاتی در لیگ برتر داشت که در حال حاضر با تغییر سرمربی روند رو به رشدی داشته و به نتایج خوبی رسیده است.

وی اظهار داشت: نتیجه در این بازی دوستانه برایم اهمیت ندارد و می‌خواهم که بازیکنانم تجربه خوبی مقابل تیم‌های بزرگ کسب کنند.

سرمربی صنعت ساری خاطر نشان کرد: تیم ما هنوز از شانس‌های صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور است که این بازی می‌تواند از هر نظر کمک زیادی به بازیکنان و کادر فنی صنعت ساری کند و به نوعی بازی دوستانه خوبی برای ما است.

 تیم صنعت ساری هم‌اکنون با 19 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور و پرسپولیس تهران نیز با 25 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر جای دارد.

این بازی در حالی امروز در ورزشگاه درفشی‌فر تهران برگزار می‌شود که پرسپولیس تهران موفق شد در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های دیروز در ورزشگاه حافظیه شیراز دو بر صفر میزبان خود فجر سپاسی شیراز را شکست دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)