پرسپولیس نیوز : شورای تامین استان تهران امروز در سازمان لیگ جلسه برگزار کرد و ۵ مورد به تصویب رسید.

جلسه کمیسیون شورای تامین استان تهران ظهر امروز( 15 اسفند) به دعوت سازمان لیگ و با هدف بررسی برنامه‌های پیش رو در لیگ برتر و جام حذفی به میزبانی تیم‌های تهرانی تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مطروحه  زیر تصویب شد و مقرر گردید به مورد اجرا گذاشته شود.

1- کلیه بازی‌ها به شرح برنامه اعلام شده در ساعت و تاریخ مقرر برگزار شود.

2- با توجه به استقبال تماشاگران از مسابقه استقلال و تراکتورسازی مقرر شد در خصوص استقرار علاقمندان اقدام بایسته انجام شود و هر یک از نهادهای ذیربط با تلاش‌های مضاعف بر اساس طرح عملیاتی و وظایف ذاتی خود عمل کنند تا شرایط مطلوب‌تری برای برگزاری مسابقات فراهم شود.

3- با توجه به مشکلات فیزیکی و محیطی و ترافیکی و عدم امکان ارائه خدمات عمومی، انجام مسابقه پرسپولیس و راه‌آهن در ورزشگاه اکباتان به مصلحت تشخیص داده نشد و این مسابقه طبق برنامه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

4- با پیشنهاد سازمان لیگ مبنی بر برگزاری مسابقات تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دیدارهایی که میهمان هستند در فصل آتی و با رفع اشکالات موجود با برگزاری این دیدارها در ورزشگاه تختی موافقت شد.

5- با توجه به درخواست مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی راه‌آهن در رابطه با میزبانی در ورزشگاه جدید واقع در منطقه 19 تهران موافقت شد با هماهنگی قبلی از محل بازدید و گزارش‌های مربوطه جهت بررسی در دستور کار جلسه بعدی کمیسیون شورای تامین استان تهران قرار گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)