با صرف نظر کردن از مصدومیت هایی که گاهی دچار می شود و چند هفته او را خانه نشین می کند، می توان امیری را یکی از بازیکنان کم افت و خیز پرسپولیس طی سال های اخیر دانست.

به نقل از روزنامه پرسپولیس، مهاجم پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت و بازگشت به ترکیب پس از چند هفته، از بازی در هفته بیست و نهم محروم شد و سرخپوشان را همراهی نکرد. او که در صعود پرسپولیس به این مرحله از جام حذفی نیز نقش مهمی را با گل خود به ماشین سازی ایفا کرد صحبت هایی درباره این جام و دربی پیش رو انجام داده است. صحبت‌هایش را در ادامه بخوانید.

پس از کسب چهارمین قهرمانی در لیگ برتر حالا با چالش جام حذفی رو به رو هستید. برخی اعتقاد دارند انگیزه در بازیکنان کم شده و شاید نتوان چندان به جام حذفی امیدوار بود، تو چه پیش بینی از این بازی ها داری؟
بازی های جام حذفی همان طور که می دانید بازی های خیلی سختی هستند. چون پس از این بازی ها همه چیز برای تیم بازنده به پایان می رسد همه تیم ها با تمام انگیزه پا به میدان می گذارند. اما ما پرسپولیس هستیم، طی سال های اخیر هم نشان داده ایم در همه بازی ها با تمام وجود پا به میدان می گذاریم در این دوره از بازی های جام حذفی هم همین اتفاق خواهد افتاد. به هر حال در جام جذفی تیم ها عموما با احتیاط بازی می کنند و از تک موقعیت های خود به بهترین شکل استفاده می کنند.

از زمانی که مشخص شد باید مقابل استقلال در نیمه نهایی به میدان بروید هم فضای مجازی پر از کری خوانی های هواداران شده است و برای نخستین بار دربی بدون تماشاگر را تجربه خواهید کرد…
به هر حال حساسیت بین دو تیم باعث می شود تا با شرایط خیلی خاصی رو به رو باشیم. تلاش می کنیم در این بازی هم به بهترین شکل ظاهر شویم. انشاالله این دربی همراه شود با صعود تیم به فینال و موفقیت های سال های گذشته را تکرار کنیم.

چه چیزهایی سبب شد پرسپولیس به چهارمین قهرمانی متوالی دست پیدا کند، اتفاقی که به زعم برخی حتی فکر کردن به آن آرمان گرایانه بود؟
با توجه به اینکه طی سال های اخیر نمایش خیلی خوبی داشتیم انتظار می رفت که بتوانیم امسال هم شرایط خوبی داشته باشیم و همان موفقیت ها را تکرار کنیم. البته می دانستیم کار برای ما سخت تر است چرا که قهرمانی های متوالی موجب شد تا همه تیم ها مقابل ما با نهایت قوا و انگیزه ظاهر شوند. تیم هایی که مقابل پرسپولیس بازی می کنند حتی کسب یک امتیاز را ارزشمند می دانند. با شرایطی که امسال داشتیم خدا را شکر می کنم که با اراده و انسجام تیمی و تبدیل آن به انگیزه توانستیم قهرمانی را تکرار کنیم. حالا استثنایی در فوتبال ایران رخ داده و تیمی مانند پرسپولیس توانسته ۴ سال پیاپی به این مهم دست پیدا کند. امیدوارم بتوانیم این شرایط را همیشه برای پرسپولیس عزیز و بزرگ رقم بزنیم.

در لیگ قهرمانان اما شرایط برای شما سخت است و نتایج خوبی به دست نیاورده اید، شانس تیم را در بازی های آینده چقدر می بینید؟

با توجه به اینکه در دو بازی اول نتوانستیم امتیازهای کافی را به دست آوریم کار ما را برای دو بازی دیگر سخت کرده است. باید حتما ۶ امتیاز را بگیریم تا از مرحله گروهی صعود کنیم. همه هدف بازیکنان و کادر فنی این است که در لیگ قهرمانان هم موفق باشیم و مانند گذشته نتایج خیلی خوبی را کسب کنیم. در این برههشرایط برای همه تیم ها تقریبا یکسان شده و البته تعدادی از تیم ها اندکی شرایط بهتری دارند. امیدوارم با قدرت از گروهمان صعود کنیم.

از عملکرد خودت چطور؟ در این فصل از خودت راضی بودی؟
خدا را شکر می کنم؛ در این فصلی که برای پرسپولیس بازی و پیراهن با ارزش این تیم را بر تن کردم از خودم راضی هستم .روزهای اول حضورم سختی هایی داشت چرا که هنوز به هماهنگی با سایر بازیکنان نرسیده بودم اما رفته رفته شرایطم مانند سابق شد و توانستیم بازی های خوبی را انجام دادم. ما باید بدانیم پرسپولیس تیم بزرگی است و جایگاه رفیعی دارد ما باید در بالا بردن پرچم این تیم یک دل باشیم.

البته دچار مصدومیت هم شدی و برخی نگران عملکردت پس از بازگشت به تیم بودند…
درست است؛ زمانی که فکر می کردم شرایط خیلی خوبی دارم و از نظر بدنی آماده هستم مصدومیت به سراغم آمد و نتوانستم کمک حال پرسپولیس باشم. حالا خدا را شکر که همه چیز گذشت و من نیز با پشت سر گذاشتن این محرومیت از هفته سی ام دوباره همراه تیم خواهم بود و آماده می شویم برای بازی های پیش رو.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)