پرسپولیس نیوز : کمیته انضباطی پس از مسابقه پرسپولیس و سپاهان بلافاصله تشکیل جلسه داده و رای به محرومیت بازیکن پرسپولیس داد.

این کمیته طبق رویه معمول خود که در برابر تخلاف و اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپولیس سریعاً وارد عمل شده و شدیدترین رای های ممکن را بر علیه این تیم صادر می کند، محسن بنگر را تا اطلاع ثانوی محروم کرده و جلسه رسیدگی به تخلف وی را 15 روی دیگر یعنی 15 اسفند تعیین کرده است.

 

گذشته از آنکه در این مدت پرسپولیس باید چند بار در لیگ برتر به میدان برود نکته جالب تاریخ تعیین شده برای جلسه رسیدگی یعنی 15 اسفند است که درست همان روز پرسپولیس در حساس ترین مسابقه فصل در جام حذفی باید به مصاف ذوب آهن اصفهان برود!

 

استدلال کمیته انضباطی پیش از این تصمیم در خصوص رفتار محسن بنگر این بود که بازیکنان باید در برابر فحاشی و بی ادبی های صورت گرفته تماشاگران در ورزشگاه ها خویشتنداری به خرج داده و عکس العمل نشان ندهند و در حکم صادر شده نیز این طرز تفکر جاری است ، به این ترتیب می توان نتیجه گرفت فحاشی به بازیکنان تیم رقیب در زمین مسابقه آزاد است و تنها با جریمه نقدی مختصری سر و ته ماجرا هم می آید.

 

علاوه بر برنامه ریزی های نامناسب و داوری های مغرضانه علیه پرسپولیس ، تیم های رقیب می توانند برای امتیازگیری برابر پرسپولیس به این روش جدید هم تکیه کنند، با استخدام چند مزدور در ورزشگاه 90 دقیقه روی اعصاب بازیکنان حریف پیاده روی کنند و در نهایت هم با محرومیت بازیکن مذکور ضربه نهایی را به این تیم بزنند. و من ا… توفیق!

گزارش اختصاصی خبرگزاری پرسپولیس/

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)