رقابت های هفته دوازدهم فوتبال قهرمانی باشگاه های اسپانیا ( لالیگا ) روز شنبه با برگزاری چند دیدار پیگیری شد.

به گزارش ایرنا، در این دیدارها آلمیرا با تک گل دقیقه 38 رودی بر وایادولید غلبه کرد و سویا یک بر صفر مقابل سلتاویگومغلوب شد.

آلکس لوپز تک گل این دیدار را در دقیقه 48 به ثمر رساند.

پیش از این دیدارها رئال مادرید سه بر دو از سد رایووایکانو گذشته بود.

دراین دیدار کریستیانو رونالدو در دقایق سوم و چهل وهشتم و کریم بنزما در دقیقه سی و یکم برای رئال گلزنی کردند.جاناتان ویرا نیز دردقایق 52 و 55 توانست از روی نقطه پنالتی دو گل از گل های خورده تیمش را جبران کرد اما نتوانست مانع از شکست رایووایکانو شود.

در ادامه این رقابت ها روز یکشنبه ختافه با والنسیا ، آتلتیکو مادرید باآتلتیک بیلبائو ، لوانته با گرانادا و مالاگا با رئال بتیس دیدار می کنند.

همچنین روز دوشنبه الچه با ویارئال دیدار پایانی هفته دوازدهم این رقابت را برگزار می کنند.

در حال حاضر در جدول لیگای اسپانیا بارسلونا با 34امتیازهمچنان پیشتاز است و تیم های آتلتیکو مادرید با 30 و رئال مادرید با 28 امتیاز دوم و سوم هستند.

** مهاجم رئال مادرید در صدر گلزنانان

کریستیانو رونالدو با سیزده گل زده صدر نشین جدول گلزنانان لالیگا است. دیه گو کاستا از اتلتیکو مادرید با دوازده گل زده در جایگاه دوم است و لیونل مسی بازیکن اسطوره ای بارسلونا با هشت گل زده در مکان سوم جدول برترین گلزنان این جام قرار دارد.

گریژمان از رئال سوسیداد ، راکیتیچ از سویا و سانچز از بارسلونا نیز با هفت گل زده در جایگاه بعدی هستند.

دوس سانتوس از ویارئال، گوئرا از وایادولید و رودی از آلمیرا نیز هر یک تا کنون شش گل در رقابت های فصل جاری لالیگا به ثمر رسانده است. بنزما از رئال مادرید، یوناس از والنسیا، پدرو از بارسلونا، رییرا از اوساسونا و ویا از اتلتیکو مادرید نیز بازیکنان پنج گله این رقابت ها هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)