پرسپولیس نیوز : سرانجام مزایده تاریخی باشگاه های پرسپولیس و استقلال امروز 9 اردیبهشت 94 ساعت 14 در محل سازمان خصوصی سازی برگزار شد.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ از همان ابتدا مشخص شد استقلال تنها یک متقاضی دارد که آن هم مبلغ ودیعه را واریز نکرده و از مزایده کنار گذاشته شد و به این ترتیب سومین مزایده باشگاه استقلال هم لغو و کار فروش این باشگاه به مزایده چهارم کشیده شد.

 

اما باشگاه پرسپولیس امروز در مزایده سه خریدار دست به نقد داشت. پیشنهادهای پرسپولیس به ترتیب به این شرح بود.

 

1- شخص حقیقی دکتر علیرضا معظمی نیا با پیشنهاد 300 میلیارد تومان

 

2- شرکت بهنام پیشرو کیش با پیشنهاد 298 میلیارد تومان

 

3- شرکت استیل آذین ایرانیان به نمایندگی از حسین هدایتی به پیشنهاد 296 میلیارد و 666 میلیون تومان

 

به این ترتیب علیرضا معظمی نیا بیشترین پیشنهاد و حسین هدایتی کمترین پیشنهاد را ارائه کرد.

 

اما پس از باز شدن پاکت ها رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد به دلیل نقص مدارک و تاخیر علیرضا معظمی نیا وی از مزایده کنار گذاشته شد و دو شرکت دیگر در مزایده باقی ماندند.

 

در خصوص پیشنهاد دو شرکت دیگر نیز پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد تاریخ واریز یکی از شرکت ها که طبق اطلاع ما بهنام پیشرو کیش بوده ایراد داشته و به همین خاطر این شرکت با وجود ارائه پیشنهاد بالاتر دچار نقص مدارک شده است.

 

اما پس از آن بود که معظمی نیا اعلام کرد که امروز صبح من هم مبلغ ودیعه را واریز کرده ام و پوری حسینی تاکید کرد اگر معظمی نیا بتواند ثابت کند ودیعه را واریز کرده نیازی به حضور وی در جلسه نیست و پیشنهادش بررسی خواهد شد.

 

به این ترتیب در حال حاضر تنها پیشنهاد بدون اشکال باشگاه پرسپولیس پیشنهاد 296 میلیاردی شرکت استیل آذین ایرانیان است که مبلغ ودیعه آن در هفته گذشته توسط حسین هدایتی واریز شده اما پایین ترین پیشنهاد از بین سه پیشنهاد موجود است.

 

با این شرایط در صورتی که هر کدام از بین معظمی نیا یا بهنام پیشرو کیش بتوانند ثابت کنند که تاریخ واریز وجه آنها درست بوده و نقص مدرک ندارند مالک باشگاه پرسپولیس خواهند شد در غیر این صورت قطعا استیل آذین برنده مزایده معرفی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)