مرجع خبری پرسپولیس : معاون سازمان خصوصي سازي با اعلام زيان ده بودن دو باشگاه استقلال و پرسپوليس، نحوه واگذاري اين دو باشگاه را تشريح كرد.

 

مهدي عقدايي در رابطه با واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس (كه به گفته علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني تمام اقدامات لازم در اين زمينه به پايان رسيده و از اين به بعد سازمان خصوصي‌سازي بايد اقدامات قانوني را انجام دهد) اظهار داشت: در حالي باشگاه استقلال صورت هاي مالي خود را از مدت ها پيش ارايه كرده كه باشگاه پرسپوليس چنين مداركي را به سازمان خصوصي سازي نداده است.

وي با بيان اينكه طبق قانون بودجه، اين دو باشگاه بايد در سال جاري واگذار شوند در برابر اين سئوال كه نحوه واگذاري استقلال و پرسپوليس به چه صورتي خواهد بود توضيح داد: اين باشگاه ها در شرايطي از طريق بازار سوم فرابورس و بدون پذيرش واگذار خواهند شد كه فعلا ” تصميم گرفته شده درصدهايي از سهام اين باشگاه ها در قالب دو بلوك به هواداران و سايرين به صورت مزايده ايي واگذار شود.

 


عقدايي با اشاره به لزوم تاييد صلاحيت ساير خريداران ادامه داد: به دليل زيان بودن هر دو باشگاه ، در حال بررسي اين موضوع هستيم كه علاوه بر حق پخش مستقيم بازي ها از صدا و سيما، سازمان ترتيب بدني برخي اماكن ورزشي را بجاي فروش به اين باشگاه ها واگذار كند تا از اين طريق زيان آنها به سود تبديل شود.

وي افزود: در اين رابطه قرار است سازمان ترتيب بدني فهرست اماكن ورزشي را به سازمان خصوصي سازي ارسال كند تا بعد از مشخص كردن اماكن قابل واگذاري ، مقدمات آماده سازي اين باشگاه ها فراهم شود.

به گفته عقدايي خصوصي سازي باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس به مصوبه هيات واگذاري نياز دارد كه بعد از آماده سازي در اين هيات مطرح خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)