هافبك ملي پوش صبا گفت: «دوست دارم علي آقا به دربي برسد اما اگر نرسيد هم همين جا از كريمي و هواداران پرسپوليس معذرت مي خواهم.»

علي كريمي به دليل صدوميتي كه در بازي با صبا برايش پيش آمد داربي را از دست داد تا گل محمدي و پرسپوليسي ها با دغدغه بزرگي روبرو شوند.

علي كريمي در اين بازي با ميلاد نوري برخورد كرد و مصدوم شد. ميلاد نوري، وی در اين باره اظهار داشت: «در يك صحنه لب خط بودم كه بدن گذاشتم و رضا حقيقي و علي كريمي روي پايم تكل زدند. فكر كنم در آن صحنه كريمي مصدوم شد. واقعا ناراحتم و تا اين لحظه هم نمي دانستم كريمي داربي را از دست داده. برخورد ما ساده بود و فكر نمي كردم علي آقا مصدوم شود. او ناخودآگاه مصدوم شد و از اين موضوع خيلي ناراحتم.»

ميلاد نوري در ادامه گفت: «واقعا دوست نداشتم چنين اتفاقي رخ دهد. به بازي كريمي خيلي علاقه دارم و از تماشاي بازي اش لذت مي برم. گفتم كه برخورد خيلي ساده بود اما حالا ناراحتم كه به خاطر اين برخورد ساده كريمي داربي را از دست داده. دوست دارم علي آقا به دربي برسد اما اگر نرسيد هم همين جا از كريمي و هواداران پرسپوليس معذرت مي خواهم. من قصدي از اين كار نداشتم و فكرش را هم نمي كردم اين برخورد ساده باعث از دست دادن داربي براي علي كريمي باشد»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)