مرجع خبری پرسپولیس : ظاهرا آنقدر كه اخبار و شايعه درباره جذب هافبك و مهاجم از سوي كادر فني و باشگاه پرسپوليس مطرح مي‌شود، حواس كسي به دروازه‌بان و دفاع چپ نيست.

 

دو پست فوق‌العاده حساس سرخ‌ها نياز به جذب بازيكن جديد و ايده‌آل دارد اما تلاش‌ها در اين جهت آنطور كه بايد صورت نمي‌گيرد. پرسپوليس براي پست دروازه‌بان 4 گزينه به نام‌هاي رودباريان، معمارزاده، محمدي و آشنا مدنظر داشت.

 

ظاهرا بعد از خروج محمدي از اين ليست (به‌خاطر عقد قرارداد با داماش)، با خروج معمارزاده از ايران و حضور در اردوي تيم ملي و همچنين كمرنگ شدن شانس آشنا، رودباريان محتمل‌ترين گزينه دروازه‌باني پرسپوليس به نظر مي‌رسد و بعيد نيست طي امروز و فردا قراردادش بسته شود.

 

 

در پست دفاع چپ جدي‌ترين گزينه استيلي، محسن ايران‌نژاد مدافع چپ فصل قبل شاهين است كه با اين تيم قرارداد دارد اما باشگاه پرسپوليس در تلاش است رضايتنامه اين بازيكن را بگيرد. حسين كاظمي گزينه كادر فني براي پر كردن فهرست بازيكنان خط مياني و پست هافبك دفاعي است كه مذاكره با او نيز به‌صورت جدي پيگيري مي‌شود.

 

 

نفر چهارم كه اين روزها نامش زياد دور و بر پرسپوليس شنيده مي‌شود مهرداد اولادي است كه حتي صحبت از توافق اوليه‌اش با سرپرست باشگاه به گوش مي‌رسد. ماندن اولادي در تهران و دير ملحق شدن او به اردوي تيم ملي هم به نفع پرسپوليس تمام شد تا مذاكرات نهايي با او طي ديروز و امروز ادامه داشته باشد. البته حميد استيلي در آخرين اظهار نظرش اعلام كرده انصاري‌فرد و اولادي را توأمان مي‌خواهد اما به نظر مي‌رسد باشگاه پرسپوليس با جذب يكي از اين مهاجمان شاخص هم دست به كار بزرگي زده است.

 

 

 

 

 

 

منبع: ایران ورزشی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)