Perspolis News Agency in English

Perspolis News Agency: With great honor we should say the new version of Perspolis News Agency has been provided in English for visitors in foreign countries who wants to follow recent news and reports of Perspolis Tehran club from Iran.

We are committed to publish true and neutral news and we hope this reference able to resolve all of your requirements about Perspolis club , players , matches , photos and all of another things about this club.

Perspolis is one of 4 club which are participated in Asian Champions League from Iran.

The 2011 edition of the Asian club games now started and Persepolis, who qualified after winning the Iran Hazfi Cup last year, is pitted against Al Ittihad, Al Wahda and Bunyodkor. Despite being handed a difficult assignment, the Ali Daei’s team are expected to mount a serious challenge for the championship.

 

For entry to the English page click here: http://www.perspolisnews.com/en.html

 

برای اولین بار در کشور/ قدم در راه وب سایت بین المللی برای پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس: با کمال افتخار اعلام می داریم نسخه انگلیسی خبرگزاری مرجع خبری باشگاه پرسپولیس جهت استفاده بینندگان خارج از کشور که به دنبال دسترسی به جدیدترین گزارش ها و خبرهای باشگاه پرسپولیس می باشند افتتاح شد.


ما متعهد می شویم که اخباری بی طرفانه و صادقانه را ارائه کرده و امیدواریم این مرجع بتواند نیازهای بینندگان را در ارتباط با باشگاه پرسپولیس ، بازیکنان ، مسابقات ، عکس ها و تمامی موارد مربوط به آن برطرف کند.

پرسپولیس یکی از 4 تیم نماینده ایران در مسابقات باشگاه های آسیا می باشد و نیاز به وجود یک وب سایت انگلیسی زبان برای این باشگاه ضروری می باشد. این نسخه تا حدود زیادی به زبان انگللیسی ترجمه شده و هم اکنون با نسخه آزمایشی و با مهم ترین اخبار پرسپولیس به روز شده است و در آینده کامل تر خواهد شد.

 

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2011 آغاز شده و پرسپولیس که با قهرمانی در جام حذفی سال گذشته در ایران به این مسابقات راه یافته و با الاتحاد ، الوحده و بنیادکار روبرو خواهد شد. علی رغم وجود یک قرعه دشوار از تیم علی دایی انتظار می رود که یکی از مدعیان باشد.

 

برای ورود به نسخه انگلیسی کلیک کنید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)