پرسپولیس نیوز : نشست مدیران باشگاه های بدهکار با مسئولان سازمان لیگ برتر و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حالی برگزار شد که برای دقایقی این نشست به تنش کشیده شد.

در این نشست که با حضور مدیران عامل و مسئولان باشگاه های بدهکار و مهدی تاج و اسماعیل حسن زاده برگزار شد، مدیران باشگاه ها خواستار تشکیل کمیته ای برای رسیدگی به وضعیت بدهی آنها شدند و تاکید کردند تا تیم های تحت مدیریت آنها در سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر حضور پیدا کند.

این در حالی بود که مهدی تاج و اسماعیل حسن زاده برابر خواسته آنها مقاومت و تاکید کردند تا زمانی که باشگاه های بدهکار وضعیت بدهی هایشان را مشخص نکنند اجازه حضور در سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر به آنها داده نخواهد شد.

این جلسه در حال برگزاری است و طرفین هنوز برای مشخص شدن وضعیت بدهی ها به توافقی نرسیده اند.

 

بهروان: پیشنهاد باشگاه‌های بدهکار بررسی می‌شود

 عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: پیشنهاد باشگاه‌های بدهکار برای اختصاص 30 درصد از درآمد آن‌ها برای پرداخت بدهی‌هایشان باید مورد بررسی قرار بگیرد.

غلامرضا بهروان پس از جلسه مدیران باشگاه‌های بدهکار با مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: امروز برخی مدیران راهکاری به فدراسیون پیشنهاد دادند که بر اساس آن 30 درصد از درآمد آن‌ها به پرداخت بدهی‌هایشان اختصاص پیدا کند. همچنین مدیران پیشنهاد کرده‌اند که خودشان تعیین کنند که کدام طلبکاران در اولویت باشند. در نهایت قرار شد که این مسئله مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار بگیرد.

وی ادامه داد: این پیشنهاد نیاز به بررسی دارد چون یک طرف ماجرا باشگاه‌ها هستند و طرف دیگر مربیان و بازیکنانی که آرای قطعی دارند و ارکان قضایی باید درباره آن‌ها تصمیم بگیرند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا با وجود باشگاه‌های بدهکار لیگ برتر سر موعد مقرر آغاز می‌شود یا خیر، گفت: همین حالا هم برخی باشگاه‌ها مدعی هستند که بدهی‌هایشان را داده‌اند و برخی هم می‌گویند که در حال پرداخت هستند. به این ترتیب از تعداد باشگاه‌های بدهکار و میزان بدهی‌ها کاسته می‌شود. با این حال ما کمیته اجرایی مسابقه‌ها هستیم و لیگ را شروع می‌کنیم. بحث دیگر مربوط به مدیران باشگاه‌ها و کمیته انضباطی است.

بهروان در ادامه درباره نحوه فروش بلیت الکترونیکی در بازی‌های لیگ برتر امسال گفت: این یکی از الزامات AFC است که از بازی روز چهارشنبه بین پرسپولیس و تراکتورسازی آن را آغاز می‌کنیم. البته به استان‌ها هم اعلام کرده‌ایم که باید هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهند. این بحث به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی مربوط است. اما درباره ورزشگاه آزادی می‌دانم که خیلی وقت است قراردادهایش بسته شده، گیت‌ها در حال نصب است و شماره‌گذاری صندلی‌های طبقه اول تقریبا تمام شده است. این کار امشب موقتا تعطیل می‌شود و پس از بازی سمبلیک امشب، ادامه پیدا می‌کند.

در ادامه خبرنگاری پرسید آیا لزوم خرید یک کارت الکترونیکی از سوی تماشاگران برای خرید بلیت باعث کاهش تماشاگران نمی‌شود؟ بهروان پاسخ داد: این کارت قیمت چندانی ندارد و در ضمن می‌توان از آن در سایر عملیات‌های بانکی هم استفاده کرد. ضمن اینکه اگر کارت نباشد، وضعیت والیبال پیش می‌آید که برخی بلیت‌های الکترونیکی را کپی کردند و آن‌ها که بلیت واقعی داشتند پشت در ماندند. با وجود کارت هر کسی نمی‌تواند برای خودش بلیت بگیرد و سهمیه ایجاد کند هرچند این کار را به فرهنگ‌سازی نیاز دارد و در ابتدای کار با مشکلاتی روبه‌رو خواهد بود.

وی درباره کیفیت فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: با توجه به کاهش تعداد تیم‌ها انتظار داریم که کیفیت بالا برود. اگر این چنین نشود، باید مشکل را بیابیم. به هر حال تعداد تیم‌ها کمتر شده و بازیکنان بین تیم‌ها پخش شده‌اند. امیدواریم که کیفیت بازی‌ها آنقدر بالا باشد که تماشاگران راضی باشد.

وی در پایان درباره تاریخ برگزاری شهرآورد پایتخت نیز گفت: اگر استقلال برابر بوریرام تایلند پیروز شود و به نیمه نهایی برسد، تاریخ بازی به تعویق می‌افتد اما اگر اینچنین نشود، در همان دهم آبان برگزار می شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)