مرجع خبری پرسپولیس : حبیب کاشانی امروز (چهارشنبه) میزبان خبرنگارانی بود که در عرصه و حوزه اخبار پرسپولیس قلم می زنند.

 

وی پس از صرف ناهار، به درخواست عکاسان و خبرنگاران با آنها عکس یادگاری گرفت و سپس چند جمله کوتاه را خطابه کرد: «تاکنون رسم بوده که دعوت ما از شما به بهانه کنفرانس خبری و یا مراسم خاصی بوده اما این بار بهانه خود شمایید و ما بدون هیچ بهانه و دلیل خاصی از شما دعوت کردیم تا قدردان شما باشیم.

 

وی ادامه داد : در طول مدت 10 ماه و 10 روزی که من در باشگاه پرسپولیس بودم، همگی شما با قلم‌هایتان و حتی نقدهای منصفانه‌تان من را یاری کردید تا موفق باشم و این جلسه، قدردانی کوچکی است از زحمات و لطف همه شما مراسمی که با بودجه شخصی و بدون استفاده از خزانه باشگاه بر پا شده. من یک معلم هستم و در قامت همین عنوان و نه به عنوان سرپرست پرسپولیس یا عضو شورای شهر، امروز میزبان شما بوده‌ام تا به عنوان یک معلم قدردان شما باشم.

 

 

پس از سخنانی کوتاه، کاشانی، مهدی حدادپور یکی از خبرنگاران حاضر نیز به نیابت از جمع چند جمله‌ای را خطاب به کاشانی گفت:

 

حرکت شما و برنامه شما تاکنون در تاریخ ورزش ایران سابقه نداشته و از همین رو قابل تقدیر و قابل ستایش است.حتی اگر کامل نباشد. من به نمایندگی از جمع همکارانم به واسطه این توجه و این محبت از شما سپاسگزرام و قدردانی می‌کنم. اینکه مدیری در باشگاه پرسپولیس تا این اندازه به قشر خبرنگار توجه کرده، خود قابل ستایش و ستودنی است.

 

جملات حدادپور با یک آرزوی جالب کاشانی پاسخ داده شد: من به همه مشکلات خبرنگاران واقفم. امیدوارم روزی برسد که هیچ خبرنگاری مشکل معیشتی نداشته باشد. برای جمع حاضر هم آرزو می‌کنم که هر کس که مجرد است، متأهل شود و هر که مستأجر است، هر چه زودتر صاحبخانه شود.

 

در پایان این مراسم هدایایی تقدیم خبرنگاران حاضر در این ضیافت شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)