پرسپولیس نیوز : نشست شورای مدیران و معاونان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امروز به ریاست بهروز منتقمی برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این نشست که طبق معمول همه هفته با نظم و انسجام و وحدت رویه انجام می‌شود، پس از گفتگو و بحث و تبادل نظر اعضا، مقرر شد تیم نوجوانان استان آذربایجان غربی در مسابقات لیگ برتر کشور با نام پرسپولیس شرکت نماید.

ثبت شرکت هواداران پرسپولیس که مراحل قانونی آن از مدتها پیش انجام شده بود، هویت قانونی پیدا کرد.

جشن پنجاه سالگی باشگاه پرسپولیس بعد از ماه‌های محرم و صفر برگزار می‌شود و مقرر شد در این جشن از چهره‌های معروف فوتبال دنیا دعوت به عمل آید.

در این جلسه از اقدامات اثرگذار در خصوص فوتبال پایه و همچنین ایجاد مدارس فوتبال سراسر کشور که تاکنون از سوی مدیر عامل باشگاه اقدام ریشه‌ای و پایه‌ای انجام شده مقرر شد از 3 نمایندگی و 3 مدرسه فوتبال در جشن سالگرد پنجاه سالگی باشگاه تجلیل و تقدیر گردد.

همچنین مقرر گردید تا پایان سال جاری از کلیه مدارس فوتبال و نمایندگی شهرستان‌ها و استان‌ها بازدید و ارزیابی لازم به عمل آید.

در ادامه این نشست مقرر شد جلسات توجیهی در مورد نحوه ارائه خدمات کارت هواداری و فروش تیم کارت از سوی شرکت مربوطه اقدامات جدی صورت پذیرد.

مقرر گردید تمامی نمایندگی‌ها نسبت به دایر نمودن فروشگاه اختصاصی پرسپولیس تا پایان سال در استان‌ها اقدام نمایند.

همچنین مقرر شد معاونین و مدیران برنامه‌های خود را در خصوص حضور مدیر عامل محترم در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که روز ششم آبان ماه سال جاری برگزار می‌گردد، ارائه نمایند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)