پرسپولیس نیوز:نشست مشترک رئیس دانشگاه پرسپولیس با کارشناس متخصص سازمان بهداشت جهانی و کارشناس حفظ و ارتقای بهداشت در ایران برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سیما ساجدی‌نژاد کارشناس متخصص سازمان بهداشت جهانی و کارشناس حفظ و ارتقای بهداشت در ایران با داریوش سودی رئیس دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس در نشست مشترکی در خصوص مباحث و راهکارهای برقراری ارتباط فی ما بین بحث و گفتگو کردند.

رئیس دانشگاه پرسپولیس در این دیدار با اشاره به اولویت برقراری ارتباط حوزه سلامت با حوزه ورزش کشور گفت: ما با ایجاد دانشگاه علمی کاربردی واحد پرسپولیس و ایجاد رشته‌های جدید مرتبط می‌خواهیم بین این دو حوزه تاثیر گذار در سطح جامعه ارتباطی موثر برقرار سازیم و قطعاً این مهم دست یافتنی است.

کارشناس متخصص سازمان بهداشت جهانی در ایران نیز  در ادامه این نشست با ارایه گزارشی از چگونگی عملکرد سازمان بهداشت جهانی تصریح کرد: در حال حاضر بحث توجه به ورزش‌های تحرکی و نیز ترفیع سلامت در سطح جهانی از اولویت‌های این سازمان است که بنابراین رسالت برقراری ارتباط تنگاتنگ با باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و به طور خاص دانشگاه علمی کاربردی واحد پرسپولیس در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

در این نشست همچنین چگونگی حضور سازمان بهداشت جهانی در همایش دانش، ورزش و سلامت همگانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)