کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با رئیس سازمان لیگ جلسه گذاشت.

به گزارش فارس، جواد نکونام امروز به سازمان لیگ رفت و با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ دیدار و گفت و گو کرد.

در این جلسه ظاهرا کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در مورد مسایل مختلف برگزاری لیگ و برخی مسایل مربوط به تیم ملی با تاج صحبت کرد.

مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره حضور جواد نکونام در سازمان لیگ گفت: وی پس از دیدار با کفاشیان و با هماهنگی کی‌روش برای تعامل و هماهنگی بیشتر برنامه‌های تیم ملی با مسابقات باشگاهی به سازمان لیگ آمد.

وی ادامه داد: کی‌روش انتظاراتی از سازمان لیگ دارد و طبیعی است که ما هم تمام تلاش خود را برای کمک به تیم ملی انجام خواهیم داد و در کنار آن برگزاری یک لیگ پویا را هم دنبال می‌کنیم.

تاج اظهار داشت: با توجه به اینکه سال آینده جام‌جهانی را در پیش داریم لازم بود برنامه‌های تیم ملی و لیگ مورد بررسی قرار بگیرند تا با تعامل و کمک یکدیگر، هم لیگ را به خوبی برگزار کنیم و هم تیم ملی با آمادگی راهی جام‌جهانی شود.

سرپرست سازمان لیگ خاطرنشان کرد: نکونام با کی‌روش صحبت کرده بود و در این دیدار نقل قولی از سرمربی تیم ملی اعلام کرد و گفت کی‌روش گفته مسئولان سازمان لیگ روی حرفشان می‌ایستند و برنامه‌ریزی خوب آنها به تیم ملی کمک می‌کند.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه صحبتی از مسائل باشگاهی نکونام به میان آمد یا خیر، گفت: جلسه امروز فقط درباره تیم ملی بود و صحبتی در مورد مسائل باشگاهی نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)