نشست هماهنگی مدیران برای دربی جام جذفی برگزار شد.

نشست هماهنگی مدیران برای بازی دربی در چارچوب دیدارهای مرحله نیمه پایانی جام حذفی کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) امروز سه شنبه از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به رریاست جواد خلیفه سلطان، ناظر مسابقه و ناظر سازمان لیکگ بر بازی، در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

در این نشست افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال و علیرضا اشرف مدیر روابط عمومی باشگاه و مدیر رسانه‌ای تیم از طرف پرسپولیس، سعید رمضانی، سرپرست تیم استقلال، حیدر شکور، ناظر داوری، قدرت‌الله سیف ، مدیر مجموعه آزادی و نمایندگان دیگر نهادهای عامل برای برگزاری مسابقه حضور داشتند.

از تاکیدات در این جلسه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در جریان مسابقه بود که از آن جمله اعلام شد هر یک از تیم ها، ۸ سهمیه خواهند داشت که به همراهان آن‌ها اختصاص پیدا خواهد کرد. تیم‌ها خواسته شد که عوامل‌شان با خود همراهی را به ورزشگاه نیاورند چون هیچ فردی بدود کارت مجوز ورود، نمی‌تواند به ورزشگاه وارد شود.

در جریان این جلسه، رنگ‌بندی لباس‌ها نیز هماهنگ شد. دو تیم پرسپولیس و استقلال یک دست سرخ و آبی وارد زمین می‌شود و دروازه‌بان‌ها نیز به ترتیب، سبز و مشکی می‌پوشند.

در نشست هماهنگی امروز سه شنبه مدیران برای دربی جام حذفی، اعلام شد با توجه به درخواست‌های رسانه‌ها و همچنین لزوم پوشش بیشتر دربی که مورد توجه بخش عظیم دوستداران فوتبال قراردارد. تعداد عکاسان برای این بازی افزایش می‌یابد و به ۲۰ نفر خواهد رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)