خبرگزاری پرسپولیس : رئيس سازمان فوتبال باشگاه و سرمربي پرسپوليس در جلسه‌اي كه دو ساعت و نيم به طول انجاميد درباره مسائل مختلف تيم فوتبال بزرگسالان پرسپوليس با يكديگر گفت‌وگو كردند.

مهدي تاج كه بنا به پيشنهاد محمد رويانيان و موافقت اعضاي هيات مديره به عنوان رئيس سازمان فوتبال باشگاه پرسپوليس منصوب شده است، ظهر امروز در نشست ويژه‌اي با مانوئل ژوزه سرمربي پرتغالي تيم فوتبال پرسپوليس به بررسي وضعيت این تيم پرداخت.

در اين نشست كه دو ساعت و نيم به طول انجاميد مانوئل ژوزه گزارشي از وضعيت كنوني تيم پرسپوليس را به رئيس سازمان فوتبال باشگاه پرسپوليس ارائه كرد و برنامه‌هاي خود براي آينده را نيز تشريح كرد.

ژوزه كليه موارد مورد نياز تيم را در اين جلسه با مهدي تاج در ميان گذاشت و رئيس سازمان فوتبال باشگاه پرسپوليس نيز انتظارات و خواسته‌هاي مد نظر باشگاه را به سرمربي تيم پرسپوليس منتقل كرد. در اين نشست كليه تعهدات طرفين درباره تيم فوتبال مورد بررسي قرار گرفت. در اين نشست سعيد شيريني سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس نيز حضور داشت.

گفتني است، مهدی تاج كه با پيشنهاد مديرعامل باشگاه و موافقت اعضاي هيات مديره به عنوان رئيس سازمان باشگاه پرسپوليس منصوب شده است هفته گذشته در جلسه معارفه‌اي كه با حضور محمد رويانيان در رستوران محيطي برج ميلاد برگزار شد فعاليت رسمي خود را آغاز كرده و به همين منظور در گام اول، نشست ويژه‌اي با سرمربي و سرپرست پرسپوليس داشت.

 تاج كه در پي نشست‌هاي ويژه وي و محمد رويانيان از سوي مديرعامل مسئوليت توسعه فوتبال پرسپوليس را نيز برعهده گرفته است با تاكيد مديرعامل باشگاه برنامه‌هاي ويژه‌اي نيز براي ساماندهي تيم‌هاي پايه پرسپوليس در نظر گرفته كه متعاقبا اعلام خواهد شد. ساختارسازي و چارت تشكيلاتي جديد براي تيم‌هاي پايه و بررسي وضعيت كنوني تيم‌هاي پايه از جمله مواردي است كه در كوتاه مدت مد نظر رئيس سازمان فوتبال باشگاه پرسپوليس قرار گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)