پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در سازمان لیگ، با نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در مورد سهم پرسپولیس از درآمد مسابقات و بودجه‌ای که می‌تواند برای جذب بازیکنان جدید هزینه کند، دیدار و گفتگو داشت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، بهروز منتقمی امروز راهی سازمان لیگ شد تا در نشستی با مهدی تاج حضور پیدا کند. در این نشست غلامرضا بهروان، علی کاظمی، مصطفی شهبازی و محمدرضا ساکت از مدیران و مسوولان ارشد سازمان لیگ حضور داشتند.

بهروز منتقمی در ارتباط با هدف از برگزاری این نشست گفت: موارد متعدد و مهمی وجود داشت که باید درباره آنها با مسوولان سازمان لیگ گفتگو می‌کردیم. در واقع یک نشست چند جانبه بود تا درباره موضوعات مختلف تبادل نظر کرده و تصمیم‌گیری کنیم. طبعا یکی از موارد مورد بحث، انجام هماهنگی‌ها برای دربی در تاریخ دوم آذرماه بود. همچنین ما فهرستی از درآمدها و هزینه‌های باشگاه پرسپولیس در این فصل را به آقای تاج ارائه کردیم. این نکته از آن جهت اهمیت داشت که مشخص شود باشگاه پرسپولیس پتانسیل لازم برای انجام هزینه‌ها در نقل و انتقالات نیم فصل را دارد. نقل و انتقالات نیم فصل به جهت تقویت تیم در نیم فصل دوم مسابقات لیگ، ادامه بازی‌های جام حذفی و به ویژه لیگ قهرمانان آسیا حائز اهمیت است. مسائلی که کارشناسان در آن تاکید دارند و هواداران هم از ما می‌خواهند.

منتقمی تصریح کرد: ما بر اساس صورت مالی که ارائه شد و کاملا هم مستند بود فاصله چند میلیاردی تا سقف بودجه تعیین شده از سوی سازمان لیگ داریم. این در حالی است که سازمان لیگ به آقای تاج پیش از این موافقت خود را مبنی بر افزایش سقف بودجه باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده‌اند. البته میزان این افزایش هنوز به صورت رسمی و مکتوب اعلام نشده است اما پیش بینی می‌کنیم با در نظر گرفتن این موارد بتوانیم حضور خوب و موفقی در نقل و انتقالات نیم فصل داشته باشیم.

وی ادامه داد: این روزها همه توجه‌ها به دربی معطوف شده است. آنچه برای هواداران مهم باشد برای ما در اولویت است اما مدیریت باشگاه بر اساس رسالت و فلسفه کاری خود نگاه به آینده نیز دارد و بر این اساس در حال انجام اقدامات گوناگون برای بهبود شرایط تیم هستیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)