مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم ملي گفت: استقلال قصد داشت از من در پست غير تخصصي‌ استفاده كند.


محمد نصرتي در حاشيه تمرين تيم ملي گفت: تمرينات خوبي پشت سر گذاشته ايم و به ديدار با مالديو فكر مي كنيم. اين اولين بازي ما در مقدماتي جام جهاني است و اهميت زيادي دارد.

همه فكر مي كنند مالديو همان تيم ضعيف گذشته است كه با اختلاف گل زياد شكست خواهد خورد اما اينگونه نيست و اكنون فاصله تيم ها در فوتبال كم شده است.

 

وي ادامه داد: تمام تلاشمان را خواهيم كرد كه برد پرگلي برابر مالديو داشته باشيم و مثل ديدار با ماداگاسكار فرصت هاي گلزني را از دست ندهيم.

 

نصرتي در مورد اينكه ظاهرا ملي پوشان براي ديدار با مالديو استرس دارند گفت: استرس نداريم اما تيم ملي هنوز آنطور كه مي خواهيم هماهنگ نشده است. با شرايط ايده آل فاصله داريم كه علت اصلي آن افت ناشي از بدنسازي است و به زودي به وضعيت آمادگي مطلوب و صددرصد مي رسيم.

 

مدافع پرسپوليس در مورد وضعيت قرارداد داخلي كه با باشگاه استقلال دارد گفت: متاسفانه مسئولان باشگاه استقلال به وعده هاي خود عمل نكردند. من متوجه شدم كه اين باشگاه قصد داشت در پست غيرتخصصي از من استفاده كند و من را در دفاع چپ بگذارد كه خدا جاي حق نشسته است و من متوجه و در نهايت از باشگاه استقلال جدا شدم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)