مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در آمادگي كامل به سر مي‌برم، اما به نظر كي‌روش به خاطر دعوت نشدن به تيم ملي احترام مي‌گذارم.


محمد نصرتي كه در آخرين ليست اعلامي كارلوس كي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران نامي از او نيست در واكنش به اين موضوع گفت: به هر حال اين نظر كي‌روش بود و من به نظر او احترام مي‌گذارم. فكر مي‌كنم اتفاقا در آمادگي خوبي به سر مي‌برم، اما متاسفانه به تيم ملي دعوت نشدم.

 

با اين حال به نظر سرمربي تيم ملي احترام مي‌گذارم.

 

وي همچنين درباره پيروزي سه بر يك تيم پرسپوليس برابر صنعت نفت آبادان اظهار كرد: تيم ما در مسابقه صاحب موقعيت‌هاي گل‌زني متعددي شد و مي‌توانست بيش از سه گل به حريفش بزند.

 

بازيكنان پرسپوليس براي خارج شدن از وضعيت نامساعد قبلي با تمام وجودشان بازي كردند، ما البته در بازي‌هاي قبل هم چنين تلاشي را بروز مي‌داديم اما با بدشانسي مواجه شده بوديم. فكر مي‌كنم اگر در بازي با صنعت نفت بهتر از فرصت‌هايمان استفاده مي‌كرديم، اكنون با نتيجه سنگين‌تري حريف را شكست داده بوديم.

 

وي خاطرنشان كرد: خوشحالم مي‌بينم هواداران پرسپوليس بعد از اين برد چقدر شاد هستند. پرسپوليس بيش از بازي‌هاي ليگ مسابقات تداركاتي نداشت و چهار بازي گذشته به تعبيري براي ما حكم بازي‌هاي تداركاتي را داشت.

 

كاپيتان تيم پرسپوليس تصريح كرد: فكر مي‌كنم وفاق و يكدلي روزبه‌روز در تيم ما بيشتر مي‌شود. ما بازي به بازي هماهنگ‌تر مي‌شويم و در زمين مسابقه بهتر همديگر را پيدا مي‌كنيم. پرسپوليس روند صعودي را آغاز كرده كه اميدوارم تا پايان مسابقات آن را حفظ كند.

 

وي درباره اينكه چطور بازوبند كاپيتاني پرسپوليس در بازي با نفت به وي سپرده شده بود، خاطرنشان كرد: هر بازيكني مي‌تواند كاپيتان پرسپوليس باشد و من از اينكه در اين مسابقه اين مسووليت را به عهده‌ام گذاشته‌اند خوشحالم.

 

نصرتي درباره وضعيتش با مسوولان باشگاه استقلال و شكايتي كه آنها از وي داشتند گفت: بايد با مسوولان اين باشگاه صحبت كنم تا مسايل حل شود. استقلالي‌ها خوب مي‌دانند كه من صادقانه به سمت آنها رفتم و قرار بود به تيمشان ملحق شوم، من رفتم و قرارداد داخلي هم بستم اما بعد از آن با مشكلاتي مواجه شدم كه خواستم آنها را با علي فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال در ميان بگذارم، دو روز بود كه با او تماس مي‌گرفتم اما نتوانستم او را پيدا كنم. پيغام گذاشته بودم كه مشكلي پيش آمده و بهتر است با هم صحبت كنيم اما متاسفانه سرپرست باشگاه استقلال پاسخگو نبود. من تمام سعي‌ام را كردم تا به عهدي كه بستم پايبند باشم و انصافا بودم اما آنها توجهي به مشكلات بعدي من نكردند. وقتي خبري از استقلالي‌ها نشد با پرسپوليس تازه مذاكره را آغاز كردم و در نهايت به اين تيم ملحق شدم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)