خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: اگر به پرسپولیس گل بزنم شادی می کنم.

محمد نصرتی درباره نتایجی که تیمش در سه هفته اخیر کسب کرده است و اظهارنظر مدیرعامل تراکتورسازی که گفته بود از بابت این نتایج شرمنده هواداران است عنوان کرد:پس از پیروزی در برابر سپاهان با دو تیمی بازی کردیم که فوتبال را تدافعی بازی می کردند و هیچ فضایی را برای موقعیت سازی به ما نمی دادند.

در بازی با آلومینیوم دروازه بان ما یک بار هم شیرجه نزد و در واقع آنها از شانس بالایی برخوردار بودند که در تبریز یک امتیاز از ما گرفتند. خودمان هم از بازی ها و نتایجی که در سه مسابقه اخیر کسب کرده ایم راضی نیستیم وبرای موفقیت در ادامه لیگ برتر،هم قسم شده ایم.

وی افزود: شرایط جوی و بارندگی های باعث شده که زمین ها کیفیت خود را از دست بدهند. در این وضعیت خیلی سخت می شود روی زمین فوتبال بازی کرد. ای کاش مسئولین فکری به حال زمین ها بکنند  زیرا هیچ فوتبالی از آن زیباتر نیست که روی زمین بازی کنید. شما ببینید بارسا روی زمین چه فوتبالی را بازی می کند واقعا همه از بازی آنها لذت می برند. باید کاری کنیم تا فوتبال ما روز به روز جذاب تر شود نه اینکه بازیکنان به بازی روی هوا روی بیاورند.

وی درباره  بازی روز دوشنبه تیمش مقابل  پرسپولیس گفت:این بازی برای ما از حساسیت بالایی برخوردار است.  البته بازی در آزادی همیشه سخت است ضمن اینکه پرسپولیس هم شرایطش بهتر شده اما ما نیز چون در زمین خود سه امتیاز را از دست داده ایم باید پیروز این میدان باشیم.

مدافع تراکتور درباره غیبت سه بازیکن پرسپولیس برای این بازی بیان داشت:از دید من محرومیت بنگر،انصاری فرد و نوروزی برای ما نکته مثبتی به شمار نمی آید زیرا پرسپولیس بازیکنان دیگری  دارد که هم سطح با این نفرات هستند و بنابراین بازی با این تیم در این شرایط هم دشوار است.

نصرتی در پاسخ به اینکه آیا اتفاقات بد سال گذشته حضورش در پرسپولیس را فراموش کرده است یا نه اظهارداشت:اصلا نمی خواهم به آن روزها فکر کنم. اتفاقات سال گذشته به تاریخ پیوست و دیگر جایی در ذهن من ندارد.هرگز هم به آن اتفاقات فکر نمی کنم.

مدافع تیم تراکتورسازی درباره اینکه آیا به سمت نیمکت پرسپولیس می رود یا نه عنوان کرد:حتما سمت نیمکت پرسپولیس می روم و برای آنها گل می برم. زیرا گل محمدی شخصی است که سال ها با او در تیم ملی بازی کرده ام و از شیرینی هم شناخت دارم.

نصرتی درباره اینکه اگر به پرسپولیس گل بزند خوشحالی می کند یا خیر گفت:پس از گل همه ناخودآگاه خوشحالی می کنند من هم از این قاعده مستثنی نیستم. البته منظورم خوشحالی خاصی نیست اما حتما اگر گل بزنم خوشحالی می کنم.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)