مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپولیس گفت: الهلال یک تیم باهوش بود ولی با هوش تر از آنها پرسپولیس بود که بازی را به شکل دلخواه خود پیش برد.

 

محمد نصرتی که چهارشنبه شب، بعد از نزدیک به چهار ماه غیبت، یکباره در میدان ریاض حاضر شد، تصریح کرد: درد خیلی زیادی داشتم تا جایی که با دارو برای بازی آماده شدم.

 

چند دقیقه بعد از شروع بازی، درد افزایش یافت ولی تحمل کردم و خوشحالم که به لطف خدا و با اعتماد مصطفی دنیزلی توانستم بازی کنم.

 

وی ادامه داد: در این بازی می توانستیم برنده باشیم، اما قبل از بازی همه نگران بودند که پرسپولیس ببازد و این بستگی به آن داشت که چگونه عمل کنیم. ما با تغییر روشی که دادیم حریف خودمان را غافلیگر کردیم. آنها تیم خوب و هوشمندی بودند ولی فکر می کنم، پرسپولیس با هوش تر عمل کرد. اگر می بردیم امکان صعود تا حد بالایی افزایش پیدا می کرد ولی حالا هم نتیجه خوبی گرفتیم. ما از سنگین ترین بازی گروهی یک امتیاز گرفتیم، البته همه بازی ها دشواری های خاص خودش را دارد.

 

نصرتی در پایان گفت: در این بازی چهار دفاع و دروازه بان عوض شده بودند و مهم بود که هماهنگ عمل کنیم. اینکار اگر درست شکل نمی گرفت، دردسر ساز می شد اما با اجرای خوب آن، حریف غافلگیر شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)