مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپولیس گفت: اگر بتوانیم ذوب‌آهن را شکست دهیم با خیال راحت‌تر به دربی فکر می‌کنیم.

محمد نصرتی اظهار داشت:‌ شرایط خیلی خوبی داریم و تنها مشکل ما 3 مصدومي است كه در تيم هستند که البته شاید به بازی برابر ذوب‌آهن نرسند.
منتظر اضافه شدن ملی‌پوشان هستیم تا با ترکیبی کامل به مصاف ذوب‌آهن برویم و پس از آن خود را برای دربی آماده کنیم.

مدافع پرسپولیس گفت:‌ بازی با ذوب‌آهن بسیار سخت است اما ما می‌خواهیم روند موفقیت‌هایمان را مانند بازی با صنعت نفت ادامه دهیم. اگر ذوب‌آهن را شکست دهیم با خیال راحت‌تر به دربی فکر می‌کنیم.

نصرتی در مورد شرایط ذوب‌آهن عنوان کرد: ذوب‌آهن تیم یک دستی است و بازیکنانش سال‌ها کنار هم بوده‌اند. این تیم مربی خوبی دارد و بسیار خطرناک بازی می‌کند، اما با تمام این شرایط برای کسب سه امتیاز به اصفهان می‌رویم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم.

وی در خصوص این موضوع که می‌گویند پرسپولیس در دربی از پیش بازنده است تصریح کرد: این‌ها فقط حرف و گمانه‌زنی است چرا که همه چیز روز بازی و در زمین مشخص می‌شود.

مدافع پرسپولیس در مورد شكايت باشگاه استقلال و پرداخت غرامت از سوي وي گفت:‌ نمی‌خواهم در خصوص این موضوع حرف بزنم چرا که دو بازی حساس پیش رو داریم و باید روی آنها تمرکز کنم. امیدوارم این اختلاف هرچه زودتر حل شود.

نصرتی افزود: دو بازی آینده ما مقابل بهترین مهاجمان لیگ است و در این مسابقات باید دفاع مستحکمی داشته باشیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

نصرتی درمورد حضورش در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار تیم ملی اظهار داشت: چون از سوی کی‌روش انتخاب نشده‌ام به عنوان یک هوادار به ورزشگاه رفتم. مطمئن هستم که تیم ملی می‌تواند با خیالی آسوده به دور دوم صعود کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)