مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صحنه گل مساوی الغرافه داور باید توپی که پشت سر پولادی ارسال شد را آفساید اعلام می کرد.

 

محمد نصرتی مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس مثل اکثر بازیکنان این تیم معتقد است که پرسپولیس باید الغرافه را شکست می داد ولی چند فرصت ایده آل را از دست داد. حرف های نصرتی را می خوانید.

 

او در خصوص این بازی، حاشیه هایی که برای فرهاد مجیدی به وجود آمد و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.

*نظرت در مورد بازی با الغرافه چیست؟
بازی خوبی بود ولی نتیجه خوبی نداشت. ما فکر می کردیم که کار تمام شده ولی در آخرین لحظات گل خوردیم. با توجه به پیروزی قاطع پرسپولیس در بازی رفت تصور یک برد راحت را داشتیم ولی الغرافه هم چیزی برای از دست دادن نداشت و اگر می باخت شانس صعودش از بین می رفت. آنها 2برابر بازی رفت دویدن و در نهایت به گل مساوی رسیدند. وقتی الغرافه 10نفره شد خیال کردیم که 3امتیاز را می گیریم ولی متاسفانه اینطور نشد.

*قبول داری خط دفاعی در گل تساوی الغرافه مقصر بود؟
اولا باید بگویم توپی که پشت پولادی انداخته شد صددرصد آفساید بود و چون کمک داور عقب ماند نتوانست درست پرچم بزند. در ضمن وقتی یک تیم گل می خورد همه مقصر هستند و نباید یک نفر را مقصر دانست در ضمن شوت بازیکن الغرافه با بدشانسی ما به سر پولادی برخورد کرد و ارتفاع گرفت.

*فکر می کنی پرسپولیس به عنوان تیم اول صعود کند؟
صددرصد اینطور خواهد شد. الان 8 امتیاز داریم و اگر الهلال را ببریم همه چیز تمام خواهد شد. فقط کمی باید تمرکز خودمان را بیشتر کنیم.

*در مورد صحنه ای که مجیدی اخراج شد صحبت کن. آیا او تمارض کرد؟
ایرماتوف بهترین داور آسیاست و تصمیم درستی گرفت. تنها هدف مجیدی در آن صحنه این بود که پنالتی بگیرد با آن سرعتی که مجیدی داشت، هیچ بازیکنی نمی تواند دریبل بزند و او به سمت من آمد تا پنالتی بگیرد. من هم ایستادم و هیچ خطایی انجام ندادم.

*در مورد حرکاتی که مجیدی بعد از اخراج شدنش انجام داد چه صحبتی داری؟
هنگام شروع بازی یک عده که تعدادشان کم بود علیه او شعار دادند. مجیدی هنگامی که اخراج شد عصبانی بود و بابت شرایط تیمش نیز ناراحت بود. به هر حال او می خواست بازی خوبی انجام دهد و تیمش برنده شود و آن اتفاقات از روی عصبانیت مجیدی رخ داد. او نماینده کشور ما در قطر است و باید به مجیدی احترام بگذاریم.

*راستی چرا پیراهن مشکی پوشیدید؟

نمی دانم ولی پیراهن مشکی برای پرسپولیس خوش یمن نیست. در ابتدای فصل هم چندبار این پیراهن را پوشیدیم ولی نتیجه نگرفتیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)