مدافع تیم فوتبال پیکان می‌گوید که تمرکزش روی این تیم است و در حال حاضر به فکر بازگشت به پرسپولیس و اینگونه مسائل نیست.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص اردوی ترکیه تیم پیکان اظهار داشت: خدارا شکر وضعیت خوب است و در اینجا از نظر آب‌وهوایی در شرایط خوبی قرار داریم و اردوی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی افزود: تمرینات‌مان را در ترکیه دنبال کردیم و با توجه به تمرکز بالا و همچنین زمین تمرینی مناسب کمپی که در آن هستیم، به خوبی در حال آماده شدن برای حضور در لیگ برتر هستیم.

مدافع پیکان با اشاره به دیدارهای تدارکاتی این تیم در اردوی ترکیه، خاطرنشان کرد: برای هماهنگ‌تر شدن باید خیلی بیشتر از این‌ها کار کنیم. در بازی‌های تدارکاتی‌مان بیشتر در کنار هم بودن را تجربه می‌کنیم. در طول برگزاری بازی‌های تدارکاتی دوران بدنسازی را پشت سر گذاشتیم و فکر می‌کنم رفته‌رفته بهتر خواهیم شد.

نصرتی یادآور شد: برای حضور در تورنمنتی چون لیگ باید بازی‌های دوستانه زیادی برگزار شود و تمرینات بهتری انجام دهیم تا تیم با آمادگی کامل راهی رقابت‌های لیگ شود. تیم پیکان با توجه به تغییراتی که داشته نیاز داشت تا تمرین و بازی‌های زیادی داشته باشد.

وی در خصوص تیم این فصل پیکان و بازیکنانی که جذب این تیم شده‌اند، گفت: فکر می‌کنم تیم خوبی بسته شده است. با توجه به یارگیری صورت گرفته انتظارات از تیم ما بالاست و باید بتوانیم انتظارات را به خوبی برآورده کنیم.

مدافع تیم پیکان درباره اینکه مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده هدف‌شان در این فصل کسب سهمیه آسیایی خواهد بود، خاطرنشان کرد: توکل‌مان به خداست و انشاالله که به این مهم برسیم. اگر بیشتر و بهتر تلاش کنیم، رسیدن به این مهم دور از دسترس نخواهد بود.

نصرتی در پاسخ به این سؤال که دلیلش برای انتخاب پیکان چه بود،  گفت: خیلی دوست داشتم بعد از چند سال دوری از خانواده دوباره در تهران بازی کنم و در کنار خانواده‌ام باشم. یکی از مهمترین فاکتورهایی که باعث شد پیکان را انتخاب کنم، همین مسئله بود. به جز این موضوع پیکان این فصل با توجه به یارگیری که انجام داده و کادرفنی خوبش می‌خواهد تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کند و تصمیم گرفتم در جمع این تیم باشم.

وی با اشاره به حضور دوباره پیکان در لیگ برتر افزود: امیداورم بتوانیم برای حضور پر قدرت در لیگ چهاردهم تیم خوبی را تشکیل دهیم و با قدرت در این مسابقات حاضر شویم.

نصرتی درباره اینکه به بازگشتش به پرسپولیس فکر می‌کند تا دوباره فوتبالش را در تیم سابقش ادامه دهد، عنوان کرد: در حال حاضر نه، چون تمرکزم فقط روی پیکان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)