مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از دقیقه 60 علیه سرمربی تیم شعار می‌دهند و با همین شعارها تیم دچار استرس می‌شود.

محمد نصرتی پس از پایان بازی با نفت تهران در خصوص عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه از اول فصل مشکلاتی وجود داشت و اگر شما به همان بازی اول ما نگاه کنید متوجه می‌شوید که از دقیقه ۶۰ برای سرمربی تیم شعار می‌دادند.


وی افزود: این روند آنقدر ادامه داشت که استرس به تیم تزریق شد و در همه بازی‌هایی که گل اول را دریافت می‌کنیم به مشکل می‌خوریم.

مدافع تیم پرسپولیس تاکید کرد:‌البته من به تماشاگران حق می‌دهم ولی آنها هم دقت کنند که در بازی قبل و این مسابقه خوب بازی کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که وقتی تماشاگران شما را بی‌غیرت خطاب می‌کنند، چه احساسی دارید، گفت: ما به آنها حق می‌دهم و قبول دارم تیم آنها تا این هفته نتایج قابل قبولی نگرفت اما در بعضی مواقع هم ما خیلی بهتر از حریفان بازی کردیم درست مثل امروز که معتقدم نباید آن شعارها داده می‌شد چون سوشا مکانی یکی از پرکارترین روزهایش را پشت سر گذاشت و می‌توانید این مسئله را از خود او بپرسید.

نصرتی در ادامه صحبت‌هایش گفت: متاسفانه از همان ابتدای فصل علیه مدیریت شعار می‌دادند و حالا که مدیریت عوض شد، نوبت به سرمربی رسید ولی اعتقاد دارم واژه بی‌غیرت واژه درستی نیست و این کلمات در شأن تیم بزرگ پرسپولیس نخواهد بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)