مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: سیدمهدی رحمتی سابقه بیشتری نسبت به من در پیکان دارد و مخالفتی با کاپیتانی او نداشتم.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با فارس، درخصوص اردوی پیکان در ترکیه اظهار داشت: فکر می‌کنم اردوی خوبی بود زیرا شرایط آب و هوایی ترکیه مناسب بود و همچنین به علت اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داشتیم در تهران نمی‌توانستیم تمرینات خود را دنبال کنیم. تمرکز خود را در ترکیه روی تمرینات گذاشته بودیم و فکر می‌کنم کادرفنی هم به خواسته‌هایش رسید.

وی در مورد دیدارهای دوستانه این تیم در ترکیه یادآور شد: با تیم‌های قدرتمندی بازی نکردیم اما این تیم‌ها به کار ما می‌آمدند. کادرفنی قصد داشت تا تاکتیک تیمی را جا بیندازد که فکر می‌کنم به خواسته خود رسید اما برای حضور در لیگ برتر به یکی دو بازی خوب دیگر نیاز داریم.

مدافع تیم فوتبال پیکان در مورد دیدار اول این تیم مقابل سپاهان در چهاردهمین دوره لیگ برتر تصریح کرد: بازی خیلی سختی مقابل سپاهان در اصفهان داریم این تیم دستخوش تغییرات زیادی نشده است و بازیکنان این تیم هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند امیدوارم ما هم بازی خوبی مقابل آنها انجام دهیم.

نصرتی درخصوص اینکه صحبت‌هایی درباره جذب سیدجلال حسینی می‌شود و با حضور او ترافیک در دفاع وسط این تیم زیاد نمی‌شود گفت: ما از حضور حسینی هم استقبال می‌کنیم او مدافع بسیار خوبی است البته حضورش در پیکان را از زبان شما می‌شنوم. مشکلی در این بابت وجود ندارد زیرا با حضور او هم 3 مدافع وسط در تیم حضور خواهند داشت.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود او از اینکه سیدمهدی رحمتی به عنوان کاپیتان تیم انتخاب شده دلخور شده است تاکید کرد: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. مهدی سنش از من بیشتر است و شرایط بهتری هم دارد این مسائل برای ما فرقی نمی‌کند ما یک تیم هستیم و می‌خواهیم نتیجه بگیریم این مسائل به هیچ عنوان مطرح نیست.

مدافع پیکان در مورد اینکه آیا با کاپیتانی رحمتی موافق بوده گفت: من مخالفتی با این مسئله نداشتم به هر حال کسوت رحمتی در پیکان بیشتر از من است و او یک روز زودتر از من با پیکان قرارداد امضا کرد. مطرح کردن این مسائل برای بازیکنان بی‌تجربه است. من همه‌جوره در همه تیم‌ها بازی کردم، کاپیتان بودم و این مسائل برایم اهمیتی ندارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)