مدافع تراکتورسازی گفت: هواداران باید از جلالی حمایت کنند چرا که او در حال حاضر سرمربی تراکتورسازی است و برای این تیم زحمت می‌کشد.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد برتری یک بر صفر تراکتورسازی مقابل نفت گفت: قبل از این بازی فشار زیادی روی تیم ما بود و از لحاظ روحی و روانی مشکل داشتیم و فقط در خانه بازی با سایپا را برده بودیم. از طرفی یکسری حواشی به وجو د آمده بود که کار ما را سخت می‌کرد ولی خدا را شکر این بازی را بردیم. در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم و این موضوع فشار را از روی تیم ما کمتر کرد.

وی در پاسخ به این سوال که نفت را چطور دیدی تاکید کرد: آنها واقعا تیم خوبی بودند و برای ما اصلا حریف ساده‌ای محسوب نمی‌شدند. نفت لیاقت حضور در این جایگاه را دارد و نشان داد یک تیم پرقدرت است. 3 امتیاز با ارزش گرفتیم و این خیلی به ما کمک می‌کند.

نصرتی در پاسخ به این سوال که چرا هواداران تراکتورسازی استقبال خوبی از این بازی آن هم در یک روز تعطیل نکردند، گفت:  آنها حق دارند چون تراکتورسازی مثل سال قبل خوب بازی نمی‌کند. باید بهتر و روان‌تر بازی و موقعیت‌های متعددی را در طول بازی ایجاد کنیم. البته این را هم باید در نظر گرفت که تیم ما تغییراتی نسبت به سال قبل داشته و تعداد مصدوم‌ها نیز زیاد بوده است. با این حال ما باید طوری بازی کنیم که دوباره هواداران را به ورزشگاه بکشانیم. آنها حق دارند از روند تیم راضی نباشند.

وی در خصوص مشکلات مالی تراکتورسازی و اعتصاب بازیکنان این تیم در تمرینات چند روز قبل اظهار داشت: بابت امسال مشکل خاصی نداریم و مشکل اصلی بازیکنان به طلب‌های فصل گذشته مربوط می‌شود که هنوز پرداخت نشده است. به عنوان مثال هنوز 40 درصد از طلب فصل قبل من باقی مانده و از باشگاه طلبکار هستم و دیگر بازیکن‌ها هم چنین وضعیتی دارند. بازیکنان تراکتور اعتصاب نکردند، قرار بود ما با مدیرعامل در تمرین نوبت صبح صحبت کنیم که او نرسید و ما در تمرین عصر در خصوص مشکلات مالی با آقای زینی‌زاده صحبت کردیم.

جلالی برخلاف مربیان قبلی تراکتورسازی که در چند سال اخیر روی نیمکت این تیم نشسته‌اند محبوبیتی بین هواداران ندارد. از نصرتی در این خصوص سوال کردیم که او گفت: هواداران باید از جلالی حمایت کنند. او در حال حاضر سرمربی تراکتور است و برای این تیم زحمت می‌کشد.

نصرتی در پایان  از مسئولان سازمان لیگ انتقاد کرد و گفت: در چند بازی اخیر ما خبری از انتخاب بهترین بازیکن فنی و بازیکن اخلاق نیست. فکر می‌کنم سازمان لیگ فقط بلد است به پرسپولیس و استقلال جایزه بدهد و بین تیم‌ها فرق می‌گذارد که این اصلا قشنگ نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)