مرجع خبری پرسپولیس : علی آقا از پیشکسوتان خوب فوتبال ما است. پرسپولیس در زمانی که ایشان سرمربی بود نتایج خوبی گرفته است اما این را قبول ندارم که می گویند پروین در کار استیلی دخالت می کند.

 

محمد نصرتی پس از مدت ها موبایل خود را روشن کرد. عادت کرده است که هر وقت پرسولیس می بازد گوشی اش را خاموش می کند تا زیاد وارد حاشیه نشود. برد پرسپولیس مقابل صبا و خروج  کمی از بحران باعث شد تا کاپیتان دوم پرسپولیس پاسخگوی سوالات خبرنگار ما باشد.

*در بازی با صبا دو تا زدید و 4 ،5 تا هم موقعیت از دست دادید. اما این را قبول داری که در نیمه دوم هم خوش شانس بودید؟پرسپولیس در این نیمه حرفی برای گفتن نداشت.

باید این را قبول کرد که پس از آن همه حاشیه که برای تیم درست شد این اتفاقات بیفتد. تیم ما هنوز استرس بازی کردن در آزادی را دارد. اما این را قبول ندارم که صبا اجازه نداد تا ما در نیمه دوم دست و پا بسته بازی کنیم. در ده دقیقه نیمه اول باید سه گل می زدیم. حالا من یک سوال دارم. اگر آن دو تا موقعیت تبدیل به گل می شد آیا صبا می توانست به بازی برگردد؟ شک نکنید که بیشتر هم گل می خورد. در ضمن ما الان بازی را برده ایم و اما و اگر ها نمی تواند هیچ نقشی در نتیجه ای که رقم خورده داشته باشد.

 

*عبدالله ویسی قبل از بازی حرف از شکست قطعی پرسپولیس می زد اما این اتفای نیفتاد؟

ایشان قبل از بازی خیلی کری می خواندند. من بارها مصاحبه های آقای ویسی در مطبوعات را دیدم که می گفتند پرسپولیس را می بریم و از این حرفها. اما درست نبود که بعد از شکست آن طور تغییر موضع بدهد و بگوید خیلی از بازیکنان من آرزو داشتند که علی کریمی را از نزدیک ببینند.

 

*فکر می کنی با نتیجه ای که به دست آمد پرسپولیس از بحران خارج شده است؟
بحران که برای تمام تیم ها وجود دارد.من نمی گویم بحران بلکه می گویم بدشانسی، که از همان اول فصل شروع شد. الان تماشاگران به نظرم با پرسپولیس قهر کرده اند و تا تیم نتیجه نگیرد با ما آشتی نمی کنند. البته آنها حق هم دارند. ولی شکر خدا فکر می کنم روزهای خوب دارند به پرسپولیس چشمک می زنند و حاشیه ها دست از سر تیم ما برداشته اند.

*پرسپولیس نفرات زیادی روی نیمکت ذخیره ها دارد.اما تعویض هایی که استیلی انجام می دهد تیم را کاملا دفاعی می کند.طوری که باعث می شود بازیکنان صبا در نیمه دوم فشار زیادی روی بازیکنان پرسپولیس بیاورند.
من نباید در مورد مسائل فنی حرفی بزنم.اما تعویض ها بر اسا نیاز تیم است. صبا فشار می آورد و ما باید میانه زمین را کنترل می کردیم. فکر می کنم تعویض سامان آقا زمانی هم به این دلیل بود.

*من می گویم یک گل تضمین خوبی برای برد نیست.آیا با وجود مهره هایی مثل هاشمیان و کاظمیان روی نیمکت نباید استیلی خط حمله تیم را زهر دار کند؟ اگر به جای غلامرضا بازیکنان صبا در دقیقه نود گل می زدند پرسپولیس باز هم وارد بحران می شد.
چه بگویم؟وحید و جواد هر دو از بازیکنان خوب و تاثیر گذار هستند. دلیل بازی نکردن آنها اصلا به من ارتباطی ندارد اما هر بازیکنی که در ترکیب قرار می گیرد از جان و دلش برای پرسپولیس مایه می گذارد.

 

*فکر نمی کنی سیستم پرسپولس به همان سیستم معروف علی پروینی برگشته است؟
فکر نکنم. تیم تحت فشار است و از دست هر کس هر کاری بر بیاید باید انجام بدهد. در زمان علی آقا پرسپولیس بهترین بازی هایش را انجام می داد. در دهه شصت آنها بهترین بودند.

*به نظرت علی پروین در کار استیلی دخالت نمی کند. ترکیب را او نمی چییند و …
نه. پروین دخالتی در کار استیلی ندارد.به هر حال حمید خان هم یک سری تفکراتی دارد که آنها را در زمین پیاده می کند. تعویض هایی هم که کرد بر اسا همین تفکرات بود.

*لیست تیم ملی اعلام شد و باز هم خبری از محمد نصرتی نیست.به نظر کروش اعتقادی به تو ندارد.
نمی دانم چرا دعوت نمی شوم. اما آنقدر خوب بازی می کنم تا کروش را متقاعد کنم که محمد نصرتی ام هست و می تواند به تیم ملی کمک کنم.

*دیروز استقلال هم باخت. طرفداران این تیم پس از داربی کری زیادی برای پرسپولیسی ها می خوانند.
فوتبال است و هر تیمی ممکن است ببرد یا ببازد. نظری در این مورد ندارم اما در فوتبال هر تیم که از موقعیت های خودش بهتر استفاده کند می تواند بازی را ببرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)