مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: دیدار با ذوب‌آهن یکی از سخت‌ترین بازی های ما خواهد بود و برای پیروز شدن در اصفهان تلاش خواهیم کرد.


محمد نصرتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره آخرین وضعیت سرخپوشان پایتخت گفت: هفته گذشته اردوی خوبی را در مشهد برگزار کردیم و فکر می کنم ثمره آن را در ادامه رقابت های لیگ برتر خواهیم دید.

 

مربیان برنامه‌های بدنسازی و تاکتیکی خود را برایمان در نظر گرفتند و ما هم سعی کردیم تا آنها را اجرا کنیم.بازی تدارکاتی با ابومسلم به سود پرسپولیس بود و هر چند تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم، اما محک مناسبی خوردیم.

 

وی درباره انتقادات مطرح شده به خط دفاعی پرسپولیس از سوی کارشناسان نیز اظهار داشت: خط دفاعی یک از پست هایی است که هماهنگی در آن حرف اول را می زند و به همین خاطر کمی زمان لازم است تا نفرات تیم به شرایط ایده ال برسند. باید بقیه بازیکنان هم به خط دفاعی کمک کنند تا در بازی های بعدی مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

 

نصرتی به بازی با ذوب آهن اصفهان اشاره کرد و افزود: بازی با ذوب آهن یکی از سخت‌ترین مسابقات ما خواهد بود و برای پیروز شدن در اصفهان تلاش خواهیم کرد. ذوب آهن بازیکنان خوب و توانمندی دارد که چندی سال است کنار هم بازی می کنند و به خصوصیات یکدیگر آگاه هستند. پرسپولیس در این بازی نمایش متفاوتی را ارائه خواهد داد و طرفداران از تماشای آن لذت می برند.

 

مدافع پرسپولیس در مورد کری خوانی استقلالی ها قبل از دربی پایتخت نیز اظهار داشت: دربی برایم حساسیتی نداد و تا حالا دو بار حضور در این مسابقه را تجربه کرده‌ام. مطمئن باشید که پرسپولیس برابر استقلال بازنده نخواهد بود.

 

نصرتی درباره عدم دعوتش به تیم ملی گفت: چندین سال در تیم ملی حضور داشته ام و امیدوارم که دوباره دعوت بشوم. با بازی های خوبی که در پرسپولیس انجام خواهم داد، نظر کارلوس کی روش را برای دعوتم جلب می کنم.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)