مرجع خبری پرسپولیس : با اعلام رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شيث رضايي به مدت شش ماه و محمد نصرتي به مدت چهار ماه از شرکت در مسابقات رسمي فوتبال کشور محروم شدند و به این ترتیب نصرتی از نهم اسفند ماه در ترکیب پرسپولیس حاضر خواهد شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، محرومیت  شیث رضایی و محمد نصرتی که پیش از این هرکدام 20 و 10 ماه از حضور در میادین محروم شده بودند کاهش یافت و به این ترتیب محمد نصرتی از 70 روز دیگر می تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

 

مسابقه دو تیم پرسپولیس و داماش هفتم آبان ماه برگزار شد و رای موقت محرومیت این دو بازیکن دو روز بعد یعنی نهم آبان ماه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد. پس از آن کمیته انضباطی این دو بازیکن را 20 و 10 ماه از حضور در میادین محروم کرد که رای رضایی توسط کمیته استیناف به 6 ماه و رای نصرتی به 4 ماه محرومیت از سوی فدراسیون کاهش یافت.

 

اما مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از این مساله شیث رضایی را از باشگاه اخراج کرده و محمد نصرتی را تا نیم فصل از حضور در ترکیب تیم پرسپولیس محروم کرده و هر کدام از بازیکنان را 250 میلیون تومان جریمه کرد. رویانیان تا به آنجا روی حرف خود ایستاد که با وجود نبود منع قانونی برای بازی این دو بازیکن در دربی هفتادوسوم از حضور این بازیکنان در بازی جلوگیری کرد.

 

طبق رای جدید محرومیت نصرتی حدود 69 روز دیگر به پایان می رسد و این بازیکن می تواند از نهم اسفند ماه در ترکیب پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)