مرجع خبری پرسپولیس : زننده تک گل تیم فوتبال پرسپولیس در برابر شهرداری تبریز، گفت:” چیزی که امروز شاهد آن بودیم فوتبال نبود، فحش بال بود !”

 

محمد منصوری پس از پایان بازی تیم‌های پرسپولیس و شهرداری تبریز که در دقیقه 97 به تساوی کشیده شد، گفت:” قصد توهین به هواداران تبریزی را ندارم اما در دو سال گذشته، هر بار که به تبریز آمدیم همیشه با همین برخوردها روبرو بودیم. هر چند باید حساب هواداران خوب تبریزی را جدا کرد اما باید به حال این وضعیت فکری شود وگرنه معلوم نیست با این روند به کجا خواهیم رفت ؟”

 

وی درباره گلی که در این بازی به ثمر رساند نیز تصریح کرد:

 

در آن لحظه می‌دانستم که اگر شیث به توپ ضربه نزند موقعیت مناسبی برایم درست می‌شود. خوشبختانه این اتفاق هم افتاد و دفاع آنها هم از توپ عقب ماند و با دیدن موقعیت دروازبان تصمیم گرفتم شوت بزنم که حاصلش گلی شد که دیدید. هر چند دوست داشتم این گل با پیروزی پرسپولیس همراه می‌شد.”

 

منصوری درباره غیبیت بازیکنان ملی پوش پرسپولیس و تاثیر آن بر روند این بازی، گفت:” رضایی و نوروزی بازیکنان ملی پوش غایب ما در این بازی بودن. بازیکنانی که حضور آنها برای پرسپولیس موثر است. اما بهرحال تیمی که برای سه جام می‌جنگد نباید بودن یا نبودن یک یا دو بازیکن برایش تاثیر گذار باشد. یک تیم فوتبال برای دستیابی به موفقیت، نیاز به یک نیمکت قوی و آماده دارد و من فکر می‌کنم این پتانسیل در پرسپولیس وجود دارد.”

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)