کارشناس مسائل حقوقی ورزش گفت: از آنجایی که کرار جاسم دوباره برای النجف به میدان رفت، به این معناست که حضورش در استقلال منتفی است و اگر این اتفاق رخ بدهد جرم محسوب می‌شود.

کرار جاسم بازیکن عراقی که استقلالی ها عنوان می کنند، با این تیم قرارداد بسته است، باز هم در لیگ عراق برای تیم النجف بازی کرد تا مبهم بودن وضعیت این بازیکن بیشتر عیان شود.

هوشنگ نصیرزاده کارشناس مسائل حقوقی ورزشی در این خصوص به خبرنگار ورزشی برنا گفت: این بازیکن تا قبل از آغاز لیگ ایران این شرایط را داشت تا به استقلال بیاید و برای این تیم به میدان برود. از آنجایی که کرار جاسم دوباره برای النجف به میدان رفت، به این معناست که حضورش در استقلال منتفی است و اگر این اتفاق رخ بدهد جرم محسوب می شود. تنها نفراتی که بازیکن آزاد هستند در شرایط فعلی می توانند به استقلال بیایند و حضور بازیکنی که با تیمی قرارداد دارد، تخلف محسوب می شود.

نصیرزاده درخصوص اتفاقات رخ داده در هفته نخست لیگ برتر و این که عنوان شده کمیته داوران به جای دپارتمان داوری در چیدمان نقش داشته است، نیز اظهار داشت: با این صراحت نمی تواند در این خصوص صحبت کرد. اختلافاتی میان این مجموعه با یکدیگر وجود دارد اما بعید می دانم در این اندازه باشد که داوران بخواهند جابجا شوند. در این مورد چیزی نه اعلام شده و نه اثبات و به همین دلیل نمی توان قاطعانه اظهار نظر کرد.

وی درخصوص اختلافاتی که میان حسین عسگری و محسن قهرمانی بعد از دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی به وجود آمده است، نیز گفت: اشتباهات داوری می تواند در هر دیداری رخ بدهد و فرقی نمی کند داور آن چه کسی باشد. قهرمانی هم نباید از صحبت های عسگری ناراحت شود، چون عسگری حرف هایش نقد کردن قهرمانی بوده و این مساله ناراحت شدن ندارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)