مرجع خبری پرسپولیس : کارشناس قوانین فوتبال ایران تأکید کرد که تا زمان اعلام رأی کمیته استیناف، رأی کمیته انضباطی درباره دیدار پرسپولیس و داماش نباید در جدول لیگ اعمال شود.

 

هوشنگ نصیر‌زاده گفت: با توجه به اینکه حکم کمیته انضباطی درباره نتیجه سه بر صفر و کسر دو امتیاز از پرسپولیس قطعیت پیدا نکرده و این باشگاه به کمیته استیناف شکایت کرده بنابراین تا زمانی که این مرجع رأی خود را صادر نکرده طبق اساسنامه فدراسیون و آئین‌نامه انضباطی رأی اولیه فاقد قطعیت است.

 

 

وی تأکید کرد: نتیجه سه بر صفر و کسر دو امتیاز در هیچ کدام از جداول لیگ نمی‌تواند مورد استناد قرار گیرد و به همین دلیل تنظیم‌کنندگان جداول در تمام رسانه‌ها باید مقابل نام تیم‌های داماش و پرسپولیس یک بازی کمتر قرار دهند تا اینکه کمیته استیناف رأی خود را صادر کند.

 

پس از نیمه تمام ماندن دیدار پرسپولیس و داماش در هفته بیست و نهم لیگ برتر که به دلیل فحاشی تماشاگران پرسپولیس به داور صورت گرفت کمیته انضباطی نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود داماش اعلام و دو امتیاز از پرسپولیس کم کرد. باشگاه پرسپولیس نیز با اعتراض به این رأی به کمیته استیناف شکایت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)