خبرگزاری پرسپولیس :  کارشناس داوری فوتبال گفت: داور دیدار پرسپولیس و سایپا یک پنالتی درست اعلام کرد و از یک پنالتی مسلم برای پرسپولیس گذشت.

هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری فوتبال کشورمان با تائید این خبر گفت: در دقایق پایانی این بازی یک ضربه مسلم پنالتی از چشم داور دور ماند و خطای مسلم روی علیرضا نورمحمدی اعلام نشد.

وی افزود: در شرایطی که علیرضا فغانی یک ضربه درست پنالتی را روی خطای مدافع سایپا بر روی هادی نوروزی اعلام کرد اما از گرفتن یک پنالتی مسلم روی نورمحمدی چشم پوشی کرد.

نصیرزاده در ادامه تصریح کرد: مسلما روی نورمحمدی خطا شد و باید یک ضربه پنالتی از سوی داور اعلام می شد. ضمن اینکه در آخرین دقایق بازی در صحنه ای که در شلوغی محوطه جریمه سایپا اتفاق افتاد و با اعتراض بازیکنان همراه شد، صحنه مشکوکی روی داد اما تصاویر تلویزیونی نتوانست این صحنه را به وضوح به تصویر بکشد و قطعا قضاوت در این صحنه میسر نبود.

وی در پایان گفت: ضمن احترامی که برای فغانی که کاندیدای حضور در رقابت های جام جهانی هست قائلم، به نظر می رسید قضاوتشان در این دیدار مثل 3 سال پیش بوده و نباید با هر اعتراضی به بازیکنان کارت زرد نشان دهد. جامعه داوری امیدوار است فغانی با آرامش بیشتری سوت بزند چون زیر ذره بین است و انشاءا… با حمایت رسانه ها و جامعه داوری به کارش ادامه بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)