کارشناس مسایل انضباطی و مدیریتی فوتبال گفت: در جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به شکل کاملاً روشنی آیین نامه انضباطی جدید به تصویب اعضا رسید وحتی این مساله به صراحت از سوی مسئولان جلسه اعلام شد.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران  افزود: شکل رای گیری آیین نامه انضباطی به همان صورت بود که در باره نایب رئیسی آقای مهدی تاج اقدام شد.

من برای توضیح در باره آیین نامه پشت تیریبون بودم، حتی آقای نبی گفتند کلیات مصوب شود تا بعد وارد جزئیات شویم اما آیین نامه انضباطی یکسری مواد قانونی است که کلی و جزئی ندارد.

وی که در تدوین آیین نامه انضباطی نقش اساسی داشت ادامه داد: آن جا به روشنی در باره آئین نامه رای گیری شد و اکثر اعضا دست های خود را بالا بردند که به معنای تصویب آیین نامه بود حتی پس از آن عنوان شد آیین نامه مصوب شد و به موضوع بعدی می پردازیم، وقتی آیین نامه مصوب شده است باید اجرا شود اما آقای محمد نبی می خواهند آن را از فصل بعد اجرا کنند.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: به نظر می رسد یک مساله اصلی این است که در حال حاضر براساس قانون قبلی  از یکسری تیم ها امتیاز کم شد و می خواهند این روند ادامه یابد تا کسی معترض نشود ، ولی این که چون قبلاً اشتباه کرده ایم به اشتباه ادامه بدهیم استدلال درستی نیست .بلکه باید اشتباهات قبلی را جبران کرد.

کارشناس مسایل انضباطی فوتبال کشورمان درباره مسایل مطرح شده درباره حضور محمد مولایی در ورزشگاه آزادی با ایجاد مشکل برای حضور در تمرینات پرسپولیس گفت: مسایلی که در برنامه نود اعلام شد و همچنین اعتراضی که آقای علی کریمی به حضور مولایی روی سکوها کرد از ندانستن قانون ناشی می شود.

حکم صادره که موقت هم هست حضور محمد مولایی در بازی رسمی را منع می کند و محدوده آن چارچوب زمین است ، مگر این که در حکم تصریح شود ورود فرد به ورزشگاه در هنگام برگزاریهای رسمی ممنوع است که چنین نیست.

فدراسیون فوتبال همچنین نمی تواند مانع حضور مولایی در اماکن ورزشی ، تمرینات پرسپولیس و حتی بازی های رسمی رشته های دیگر شود ، این ها خارج از محدوده احکام فدراسیون هستند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)