پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: کلیات آئین‌نامه انضباطی در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به تصویب رسید.

هوشنگ نصیرزاده اظهار داشت: در روز  مجمع عمومی فدراسیون فوتبال و پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان نایب رئیس دوم از سوی مدیرعامل باشگاه نفت آبادان، بهاروند عضو هیئت رئیسه فدراسیون، بهروان و مدیرعامل باشگاه ملوان سوال‌هایی در مورد آئین‌نامه جدید از من به عنوان مسئول کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون پرسیده شد که من در حدود 30 دقیقه برایشان توضیح دادم.

وی ادامه داد: نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال دو پیشنهاد داد اول اینکه اگر آئین‌نامه به تصویب رسید از فصل آینده لیگ برتر اجرایی شود زیرا این فصل را با آئین‌نامه جدید شروع کرده‌ایم و نمی‌توانیم آن را با آئین‌نامه دیگر ادامه بدهیم. پیشنهاد دیگر نبی این بود که کلیات آئین‌نامه برای تصویب به رأی‌گیری گذاشته شود و سپس روسای کمیته انضباطی، استیناف و تدوین مقررات فدراسیون جزیات آن را مصوب کنند. در همان زمان هم راأی‌گیری شد و کفاشیان با بیان این جمله که مصوب شد. تایید کرد که این آئین‌نامه بدون دخل و تصرف  برای بحث بر روی جزئیات به ما تحویل شود.

وی افزود: بحث دوم در مجمع در مورد اساسنامه هیئت‌های فوتبال بود که ابرقویی‌نژاد در موردش توضیح‌هایی ارایه کرد و رأی‌گیری در موردش انجام نشد. قرار شد این آئین‌نامه را برای تمام اعضا بفرستیم و در مجمع بعدی در موردش صحبت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)